تاریخ انتشار :شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۴
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بردسیر:

برکات بسیج در همه عرصه ها مشخص است

علی امیری دوماری گفت: بسیج شجره طیبه ای است که برکاتش از ابتدا تاکنون در همه عرصه ها مشخص است
برکات بسیج در همه عرصه ها مشخص است
علی امیری دوماری در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام عزیز و شهدا تبریک هفته بسیج گفت: برکات بسیج از ابتدای تشکیل تا امروز در همه عرصه ها مشخص است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسیر افزود: بسیج علاوه بر آمادگی رزمی  و دفاعی در بحث سازندگی، محرومیت زدایی و خدمات رسانی فرهنگی، اجتماعی، و جهاد تبین همیشه پیشرو و موفق بوده است. 

 امیری از زحمات فرماندهان اسبق و بسیجیان بردسیری قدردانی کرد و افزود: طی یک سال گذشته در شهرستان بردسیر بسیج در عرصه تولید و اشتغال با اعطای وام مشاغل خانگی در جهت بهبود وضعیت معیشت مردم اقدام کرده است. 

وی بیان کرد: توزیع بیش از 14 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و همچنین تهیه  13 سری جهیزیه برای زوج های جوان و کمک به تسهیل امر ازدواج، آب رسانی به 12 روستا در حال انجام است، همکاری با مرکز بهداشت در جهت پیشگیری و ریشه کنی ویروس کرونا از جمله اقدامات یک سال اخیر بسیج در بردسیر است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسیر همچنین کمک به تعمیر و ساخت منازل مسکونی و ساخت حمام و سرویس بهداشتی برای نیازمندان در قالب گروه های جهادی، کمک به تامین امنیت شهرستان در قالب گشت های رضویون و رصد فضای مجازی را از دیگر اقدامات مجموعه بسیج در این شهرستان  برشمرد. 

وی در پایان از حضور باشکوه بسیجیان شهرستان در همایش میقات صالحین و تجمع اقتدار بسیجیان قدردانی کرد. 

انتهای پیام/ شاه حیدری https://armanekerman.ir/vdcbfgb8wrhbf9p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما