تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۸
۰
plusresetminus
مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران:

تیم ملی ایران با تمام قدرت و غرور ملی مقابل آمریکا حاضر می شود

عبدالرضا رسولی با تأکید بر اینکه تیم ملی کشورمان با تمام قدرت و غرور ملی مقابل آمریکا حاضر خواهد شد، گفت: چنانچه مسائلی در این عرصه ایجاد شود به دلیل وجود عواملی است که می خواهند در کشورمان نفاق ایجاد کنند.
تیم ملی ایران با تمام قدرت و غرور ملی مقابل آمریکا حاضر می شود
عبدالرضا رسولی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به حضور تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی و با تأکید بر اینکه مردم ما با بصیرت و آگاه هستند و این مهم را در تمام عرصه ها ثابت کرده اند، گفت: ورزش احساسی است اینگونه نیست که ورزش سیاسی باشد؛ در بازی با انگلیس ما غرور ملی مان را باختیم و مردم بابت این مهم ناراحت بودند.

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به مطلب فوق ادامه داد: برخی این مسئله را به مسائل سیاسی ربط می دهند و در این بین سوء استفاده می کنند و همچنین چند رسانه هستند که مشخص است از کجا خط می گیرند و بودجه آنها از کجا تأمین می شود و چنانچه گذشته این افراد را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که این افراد با چه هدفی فعالیت می کنند.

وی عنوان کرد: با پیروزی در بازی با ولز شاهد خوشحالی ملت ایران بودیم، مگر عده انگشت شماری که آنها هم انسان های ساده ای هستند که فریب خورده اند و یا تحت نفوذ سیستم های بیگانه و ضد انقلاب هستند.

رسولی با تأکید بر اینکه تیم ملی کشورمان با تمام قدرت و غرور ملی مقابل آمریکا حاضر خواهد شد، خاطر نشان کرد: چنانچه مسائلی در این عرصه ایجاد شود به دلیل وجود عواملی است که می خواهند در کشورمان نفاق ایجاد کنند.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdci5uaz5t1ap32.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین