تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۰
۰
plusresetminus
همزمان با میلاد حضرت زینب(س)؛

پیوند فاطمی ۴۲ زوج جنوب کرمان برگزار می شود

جواد جلالی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان با اشاره به اینکه 42 زوج در ویژه برنامه پیوند فاطمی شرکت می کنند، گفت: در کنار برگزاری این جشن، برنامه ای برای تازه عروسان و دامادها و همچنین اهدا جهیزیه به این زوج خواهیم داشت.
پیوند فاطمی ۴۲ زوج جنوب کرمان برگزار می شود
جواد جلالی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار گفت: یکی از برنامه هایی که در قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در سطح استان پیگیری می شود، توجه به خدمات و مسائل اجتماعی است و در این حوزه یکی از کارهایی که با جدیت دنبال می شود کمک به تشکیل زندگی جوانان و ازدواج آسان در سایه برنامه پیوند فاطمی است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان ادامه داد: امسال هم با توجه به نزدیک شدن میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها قرار است، برنامه پیوند فاطمی در شهرستان های جنوبی استان کرمان با محوریت شهرستان جیرفت و با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم و سپاه ثارالله استان کرمان روز چهارشنبه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه 42 زوج در این ویژه برنامه شرکت می کنند، تصریح کرد: در کنار برگزاری جشن پیوند فاطمی، برنامه ای برای تازه عروسان و دامادها و همچنین اهدا جهیزیه به این زوج خواهیم داشت.

جلالی خاطر نشان کرد: تهیه و توزیع جهیزیه برای زوج های نیازمند با اولیت مناطق محروم و کم برخودار همچنان در دستور کار ماست و این برنامه را با کمک خیرین، ادارات و دستگاه ها در مناسبت های مختلف سال برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdccmxqsp2bq1o8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین