کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی:

پیگیر ایجاد تمام ادارات کل در جنوب کرمان هستیم/ پیش بینی ارائه طرح استان کرمان جنوبی در مجلس در نیمه اول سال آینده

9 آذر 1401 ساعت 10:23

ذبیح الله اعظمی با بیان اینکه هم اکنون ما پیگیر ادارات کل در جنوب استان هستیم، گفت: هم اکنون بیست اداره کل و دو دانشگاه در شهرستان جیرفت در حال فعالیت هستند و برای ایجاد بقیه ادارات کل از طریق وزاری مربوطه و سازمان ها پیگیر هستیم و در این راستا موافقت مسئولان مربوطه را گرفته ایم.


ذبیح الله اعظمی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه هم اکنون ما پیگیر ادارات کل در جنوب استان هستیم، گفت: هم اکنون بیست اداره کل و دو دانشگاه در شهرستان جیرفت در حال فعالیت هستند و برای ایجاد بقیه ادارات کل از طریق وزاری مربوطه و سازمان ها پیگیر هستیم و در این راستا موافقت مسئولان مربوطه را گرفته ایم و کارهای اداری در این زمینه در حال انجام است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برای تأمین ساختمانِ ادارات کل، آنهایی که نیاز به زمین دارند، زمین در اختیارشان قرار داده می شود و پیش بینی می شود که نیمه اول سال آینده طرح استان کرمان جنوبی مطرح و تابلو استان کرمان جنوبی بالا برود.

بنا به گفته ذبیح الله اعظمی طرح استان کرمان جنوبی 30 دی ماه سال 99  توسط وی به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم و در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/م


کد مطلب: 130990

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/130990/پیگیر-ایجاد-تمام-ادارات-کل-جنوب-کرمان-هستیم-پیش-بینی-ارائه-طرح-استان-جنوبی-مجلس-نیمه-اول-سال-آینده

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir