تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۳
۰
plusresetminus
ذبیح الله اعظمی با بیان اینکه هم اکنون ما پیگیر ادارات کل در جنوب استان هستیم، گفت: هم اکنون بیست اداره کل و دو دانشگاه در شهرستان جیرفت در حال فعالیت هستند و برای ایجاد بقیه ادارات کل از طریق وزاری مربوطه و سازمان ها پیگیر هستیم و در این راستا موافقت مسئولان مربوطه را گرفته ایم.
پیگیر ایجاد تمام ادارات کل در جنوب کرمان هستیم/ پیش بینی ارائه طرح استان کرمان جنوبی در مجلس در نیمه اول سال آینده
ذبیح الله اعظمی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه هم اکنون ما پیگیر ادارات کل در جنوب استان هستیم، گفت: هم اکنون بیست اداره کل و دو دانشگاه در شهرستان جیرفت در حال فعالیت هستند و برای ایجاد بقیه ادارات کل از طریق وزاری مربوطه و سازمان ها پیگیر هستیم و در این راستا موافقت مسئولان مربوطه را گرفته ایم و کارهای اداری در این زمینه در حال انجام است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برای تأمین ساختمانِ ادارات کل، آنهایی که نیاز به زمین دارند، زمین در اختیارشان قرار داده می شود و پیش بینی می شود که نیمه اول سال آینده طرح استان کرمان جنوبی مطرح و تابلو استان کرمان جنوبی بالا برود.

بنا به گفته ذبیح الله اعظمی طرح استان کرمان جنوبی 30 دی ماه سال 99  توسط وی به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم و در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcjhyevyuqethz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین