تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۹
۰
plusresetminus
حجت الاسلام حبیب مختاری با بیان اینکه جهادتبیین فریضه واجب و قطعی بر همگان است، گفت: جهاد تبیین تنها راه مقابله با جنگ شناختی است.
جهاد تبیین تنها راه مقابله با جنگ شناختی است
حجت الاسلام حبیب مختاری امام جمعه ماهان در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه جهادتبیین فریضه واجب و قطعی بر همگان است، گفت: جهاد تبیین تنها راه مقابله با جنگ شناختی است.

وی بمباران اتمی شهرهای هیروشیما و ناکازاکی به بهانه‌ تسلیم کردن ژاپن توسط آمریکا را اولین راهبرد سلطه گری آمریکا خواند و ادامه داد: با توجه به وجود برخی اسناد و مدارک به‌ جامانده، بمباران اتمی شهرهای ژاپن، نه برای تسلیم کردن ژاپن، بلکه با هدف آزمایش بمب‌های اتمی صورت گرفت تا از این طریق آمریکایی‌ها بتوانند بمب خود را در میدان واقعی در معرض آزمایش قرار دهند.

امام جمعه ماهان نفوذ دشمن در افکار عمومی از طریق ایران اینترنشنال و فضای مجازی را دومین راهبرد سلطه گری آمریکا دانست و افزود: این رسانه های ضد انقلاب با استفاده از عملیات فریب و تشویش اذهان عمومی به ویژه احساسات جوانان، تفرقه و اختلاف بین مردم را دنبال می‌کنند.

مختاری تاکید کرد: نفوذ در بین نخبگان با ایجاد آشوب در دانشگاه صنعتی شریف و خوارزمی با تمرکز بر علایق نسبتا عمومی از جمله بی حجاب و باحجاب که یک موضوع نسبی است و با علایق بخش هایی از جامعه پیوند دارد موفق می شود دانشجویان را در دانشگاه به اعتراض وا دارد، سومین راهبرد سلطه گری آمریکا است.

امام جمعه ماهان بیان کرد: استفاده از تاکتیک جاذبه ترس در بین مردم چهارمین راهبرد نظام سلطه گری آمریکا است، در این تاکتیک دشمن سعی دارد نیروی انتظامی، بسیج و سپاه را در مقابل مردم قرار بدهد، لذا شعارهایی را علیه این نیروها طراحی می کند.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه دشمن با موج سواری بر مشکلات اقتصادی، شکاف های قومی، مذهبی و جنسیتی موجود در کشور تلاش کرده تا جوانان و نوجوانان را در مقابل نظام قرار بدهد، گفت: موج سواری بر هیجان و احساسات جوانان را پنجمین راهبرد نظام سلطه گری آمریکا خواند.

وی خاطرنشان کرد: با همه این تفاسیر، دشمن جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی آغاز کرده است و تنها راه غلبه بر این جنگ ترکیبی و راهبردهای این نظام سلطه گر جهاد تبیین می باشد.

امام جمعه ماهان به شهادت سید روح الله عجمیان اشاره کرد و یادآور شد: این شهید والا مقام نمونه ای از شاگردان پرورش یافته مکتب انقلاب اسلامی بودکه توانست با بصیرت و آگاهی خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کند.

وی با بیان اینکه خون شهدا مهر تاییدی بر حقانیت نظام جمهوری اسلامی خواهد بود، خاطر نشان کرد: با گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی، این انقلاب زنده است و راه امام خمینی(ره) ادامه دارد و توسط علمدار انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) اداره می شود.

انتهای پیاک/ تاج الدینی

  https://armanekerman.ir/vdceo78znjh8xoi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما