تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۷
۰
۱
plusresetminus
حسین چناریان گفت: مردم کرمان و کسانی که با مرحومه لری کار کرده اند و از وی اطلاع داشتند، می دانند مرحومه انسانی فوق العاده متدین، حزب اللهی، دلسوز و ولایی بود و مطالب مطرح شده اخیر، کذب است.
مرحومه«زهرا لری»، انسانی متدین و ولایی بود/ مطالب اخیر مطرح شده نسبت به مرحومه، کذب است
حسین چناریان در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تسلیت درگذشت مرحومه زهرا لری گفت: مرحومه چندین دوره نماینده مردم کرمان در شورای شهر بود و با توجه به سوابق خدمتی وی، مرحومه لری، فردی فوق العاده دلسوزی در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی و همچنین مدافع قشر بانوان بود.

عضو شورای شهر کرمان ادامه داد: در چند دوره که با مرحومه لری در شورای شهر فعالیت داشتم، فردی را ندیدم که به این انداره مدافع بانوان به ویژه در ارتباط با تأمین زیر ساخت ها برای این قشر در عرصه های فرهنگی و اجتماعی باشد.

وی بیان کرد: مرحومه لری در شورای شهر تلاش گسترده ای در حوزه فرهنگی، اجتماعی و احقاق حقوق مردم داشتند که آثار انجام آن امور را امروز با ایجاد پارک های بانوان و فرهنگسراها در سطح شهر شاهد هستیم.

چناریان تصریح کرد: مرحومه لری فردی فوق العاده دلسوز، پیگیر و حساس بود و بیشتر به دنبال این مهم بود که بتواند ارتباط مستمری با مردم در محلات، حاشیه ها و مساجد داشته باشد و همچنین با توجه به اینکه مرحومه از قشر فرهنگیان بود، مدافع حقوق معلمین و دانش آموزان بود.

عضو شورای شهر کرمان با اشاره به اظهارات دروغین رسانه های معاند در خصوص درگذشت مرحومه زهرا لری اظهار کرد: آنچه که امروز رسانه های معاند مطرح می کنند، هیچکدامشان حقیقت و واقعیت نیست و مطلب که نسبت به مرحومه مطرح کردند، صرفا دروغ پردازی و کذب است.

وی خاطر نشان کرد: مردم کرمان و کسانی که با مرحومه لری کار کرده اند و از وی اطلاع داشتند، می دانند مرحومه انسانی فوق العاده متدین، حزب اللهی، دلسوز و ولایی بود و مطالب مطرح شده اخیر، کذب است.


انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcb88b8wrhbfgp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

لری
درود بر قوم بزرگ لر کرمان مه چهره های کم نظیری مثل حاج قاسم و دکتر لری تحویل کرمان کهن دادند
آخرین عناوین