تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۱
۰
plusresetminus
سید رسول حسینی نیا گفت: دانشجو با تشخیص درست میدان، می توانند راه خود را پیدا کنند و در این شرایط به دور از فضاهای چند قطبی به گفتگو تبیین بپردازد تا امید آفرینی را در بین دانشجویان دیگر ایجاد کند.
دانشجو با تشخیص درست میدان می تواند امید آفرینی ایجاد کند/ دانشجو تراز انقلاب آرمان خواه، عدالت خواه و مطالبه گر است
سید رسول حسینی نیا در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت شانزدهم آذر ماه روز دانشجو گفت: دانشجو به فردی اطلاق می شود که علم فرا می گیرد و در کنار طلب کردن علم، خود را برای حضور در میادین مختلف زندگی آماده می کند تا بتواند میدان ها و قله های پیش رو در ابعاد مختلف فتح کند؛ بنابراین دانشجو کسی است که محل گذاری را در دانشگاه سپری می کند تا نقش ها مهم را در زندگی آینده خود به عهده گیرد.

این فعال دانشجویی بیان کرد: دانشجو تراز انقلاب باید آرمان خواه، عدالت خواه و مطالبه گر باشد و در کنار این موارد، دانشجو ابتدا باید کسب علم کند چرا که در کنار فراگیری علم می توان به آرمان خواهی، عدالت خواهی و مطالبه گری توجه کرد.

وی بیان کرد: دانشجو بی باک، تحول گرا و دارای شور و شعور است و جزو قشر نخبگانی محسوب می شود و می تواند توده مردم را با خود همراه کند و به دلیل اینکه می خواهد نقش آفرینی کند، از مسائل باک ندارد.

حسینی نیا در پاسخ به این سوال که دانشجویان نسبت به شرایطی که کشور در ایام گذشته تجربه کرده است، چه وظیفه ای دارند، عنوان کرد: دانشجویان باید میدان را ببینند و جریانات را از بالا رصد کنند تا بتوانند میدان را درست تشخیص دهند و با تشخیص درست میدان، می توانند راه خود را پیدا کنند و در این شرایط به دور از فضاهای چند قطبی به گفتگو تبیین بپردازد تا امید آفرینی را در بین دانشجویان دیگر ایجاد کند.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcbf8b8srhbf8p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین