کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر زنگی آباد:

دانشجویان ماهیت استکبار را برای نسل جدید تبیین کنند

16 آذر 1401 ساعت 18:26

حجت الاسلام کاظم عامری گفت: دانشجویان باید با روشن گری و جهاد تبیین ماهیت و خوی استکباری آمریکا و دنبال روان آن را برای نسل جدید تببین کنند.


حجت الاسلام کاظم عامری در گفتگو با راه آرمان ضمن تبریک فرا رسیدن (۱۶ آذر) روز دانشجو بر دانشجویان مجاهد، عنواکرد: این روز خاطره ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ را که پس از کودتای آمریکایی ۲۸ مرداد اتفاق افتاد، یادآوری می کند.

 
وی بیان کرد: در شرایطی که پس از کودتا، خفقان همه جا را فرا گرفته بود، این دانشجویان بودند که با شجاعت سنت حسنه استکبار ستیزی را با شعار مرگ بر آمریکا برای اولین بار در دانشگاه تهران پایه گذاری کردند و با ریختن خون سه دانشجوی شهید این سنت حسنه را آبیاری کردند.
 
امام جمعه شهر زنگی آباد خاطرنشان کرد: ما امروز میراث دار آن دانشجویان شجاع و بصیر هستیم، باید برای همیشه از این میراث استکبار ستیزی حفاظت کنیم و لحظه ای نباید فکر سازش با مستکبرین در ذهن ما خطور کند.
 
حجت الاسلام عامری با اشاره به تقارن ۱۶ آذر امسال با چهلمین روز شهادت شهدای حرم احمدبن موسی شاهچراغ علیه السلام، تصریح کرد: این تقارن وظیفه دانشجویان را دوچندان کرده که با روشن گری و جهاد تبیین ماهیت و خوی استکباری امریکا و دنبال روان آن را برای نسل جدید تببین کنند تا سدی آهنین در مقابل توطئه های دشمنان قسم خورده این نظام و مردم ایران باشند.

انتهای پیام/زنگی آبادی 


کد مطلب: 131149

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/131149/دانشجویان-ماهیت-استکبار-نسل-جدید-تبیین-کنند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir