تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۳
۰
plusresetminus
رضا کوهستانی گفت: با همت جهاد گران روستای دادالهی شهرستان فاریاب و مطالبه گری از مسئولین توانستیم مشکل آب دو روستا را حل کنیم.
تشریح فعالیت های انجام شده در پایگاه بسیج روستای دادالهی فاریاب
رضا کوهستانی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: پایگاه مقاومت در سال ۹۷ در روستای داد الهی تاسیس شد و از آن سال تا کنون به عنوان فرمانده پایگاه انجام وظیفه کرده ام

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید شوشتری روستای داد الهی فاریاب بیان کرد: در مدت مسئولیت اقدامات خوبی در حوزه های مختلف صورت گرفت که به بخشی از این ها اشاره می‌کنم.

وی بیان کرد: در حوزه  آب رسانی دو روستا که مردم در آن دچار مشکل بودند که توانستیم باهمت گروه جهادی این روستا این مشکل را حل کنیم.

رضا کوهستانی ادامه داد: در حوزه راه‌ از مسئولین مربوطه مطالبه کردیم که با مطالبه گری زیر سازی جاده روستا انجام شد و قرار است که در ماه آینده آسفالت صورت گیرد، تا مشکل جاده روستا هم حل شود

فرمانده پایگاه اسوه عنوان کرد: در حوزه سلامت گند زدایی و ضد عفونی را در مدارس انجام دادیم و مردم را تشویق به زدن واکسن کرونا کرده ایم و خدا را شکر موفق شدیم که صد در صد مردم روستا سه دوز واکسن را تزریق کنند.

وی تصریح کرد: در زمینه امنیت روستا گشت های عملیاتی و شبانه را داشتیم؛ قبلا سرقت در روستا زیاد بود که با راه اندازی گشت های شبانه این مشکل حل شد و سرقت در روستا کم تر شد.

کوهستانی اظهار کرد: در ماه رمضان پخت غذای گرم برای نیاز مندان اهدای سبد کالا به نیاز مندان را داشته ایم.

وی ادامه داد: در حوزه اقتصاد مقاومتی وام قرض الحسنه از صندوق قرض الحسنه محلی که در دو پایگاه تشکیل شده بود به متقاضیان پرداخت شد برای خرید گوساله و کاشت یونجه که یک شغل و در آمد پایدار برای خانواده های این روستا است به ارمغان آورد.

وی افزود: در زمینه عمرانی ساخت سرویس های بهداشتی برای اقشار کم در آمد و بی بضاعت ما این کار را انجام دادیم و این مشکل نیز حل شد.

رضا کوهستانی ادامه داد: در بحث آسیب شناسی دعوت از مشاورین ادارات بهزیستی و کارشناسان مجرب را داشتیم که در بحث عفاف و حجاب کاهش آسیب های اجتماعی در بحث طلاق اعتیاد به مردم و جوانان آموزش بدن که در این زمینه نیز تا حدودی موفق شدیم محله ای را آری از طلاق و اعتیاد وآسیب های اجتماعی کردیم

وی با اشاره به نقش مهم فضای مجازی در زندگی امروزی گفت : در زمینه فضای مجازی نیز اقدامات خوبی انجام شد در رسانه و پلتفرم های مختلف مثل واتساپ توییتر، اینستا گرام، روبیکا، ایتا و سروش کانال ایجاد کرده ایم و در بستر این پلتفرم ها اقدامات بسیار خوبی را انجام دادیم کانال خبری داد الهی آنلاین را به عنوان کانال مرجع خبری روستا ایجاد کردیم که مردم تبلیغات خودشان و مشکلات روستا را در آن بارگذاری می کنند.

 انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcd5f0fsyt0sf6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما