کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در گفتگویی عنوان شد؛

تشریح فعالیت های انجام شده در پایگاه بسیج روستای دادالهی فاریاب

17 آذر 1401 ساعت 18:03

رضا کوهستانی گفت: با همت جهاد گران روستای دادالهی شهرستان فاریاب و مطالبه گری از مسئولین توانستیم مشکل آب دو روستا را حل کنیم.


رضا کوهستانی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: پایگاه مقاومت در سال ۹۷ در روستای داد الهی تاسیس شد و از آن سال تا کنون به عنوان فرمانده پایگاه انجام وظیفه کرده ام

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید شوشتری روستای داد الهی فاریاب بیان کرد: در مدت مسئولیت اقدامات خوبی در حوزه های مختلف صورت گرفت که به بخشی از این ها اشاره می‌کنم.

وی بیان کرد: در حوزه  آب رسانی دو روستا که مردم در آن دچار مشکل بودند که توانستیم باهمت گروه جهادی این روستا این مشکل را حل کنیم.

رضا کوهستانی ادامه داد: در حوزه راه‌ از مسئولین مربوطه مطالبه کردیم که با مطالبه گری زیر سازی جاده روستا انجام شد و قرار است که در ماه آینده آسفالت صورت گیرد، تا مشکل جاده روستا هم حل شود

فرمانده پایگاه اسوه عنوان کرد: در حوزه سلامت گند زدایی و ضد عفونی را در مدارس انجام دادیم و مردم را تشویق به زدن واکسن کرونا کرده ایم و خدا را شکر موفق شدیم که صد در صد مردم روستا سه دوز واکسن را تزریق کنند.

وی تصریح کرد: در زمینه امنیت روستا گشت های عملیاتی و شبانه را داشتیم؛ قبلا سرقت در روستا زیاد بود که با راه اندازی گشت های شبانه این مشکل حل شد و سرقت در روستا کم تر شد.

کوهستانی اظهار کرد: در ماه رمضان پخت غذای گرم برای نیاز مندان اهدای سبد کالا به نیاز مندان را داشته ایم.

وی ادامه داد: در حوزه اقتصاد مقاومتی وام قرض الحسنه از صندوق قرض الحسنه محلی که در دو پایگاه تشکیل شده بود به متقاضیان پرداخت شد برای خرید گوساله و کاشت یونجه که یک شغل و در آمد پایدار برای خانواده های این روستا است به ارمغان آورد.

وی افزود: در زمینه عمرانی ساخت سرویس های بهداشتی برای اقشار کم در آمد و بی بضاعت ما این کار را انجام دادیم و این مشکل نیز حل شد.

رضا کوهستانی ادامه داد: در بحث آسیب شناسی دعوت از مشاورین ادارات بهزیستی و کارشناسان مجرب را داشتیم که در بحث عفاف و حجاب کاهش آسیب های اجتماعی در بحث طلاق اعتیاد به مردم و جوانان آموزش بدن که در این زمینه نیز تا حدودی موفق شدیم محله ای را آری از طلاق و اعتیاد وآسیب های اجتماعی کردیم

وی با اشاره به نقش مهم فضای مجازی در زندگی امروزی گفت : در زمینه فضای مجازی نیز اقدامات خوبی انجام شد در رسانه و پلتفرم های مختلف مثل واتساپ توییتر، اینستا گرام، روبیکا، ایتا و سروش کانال ایجاد کرده ایم و در بستر این پلتفرم ها اقدامات بسیار خوبی را انجام دادیم کانال خبری داد الهی آنلاین را به عنوان کانال مرجع خبری روستا ایجاد کردیم که مردم تبلیغات خودشان و مشکلات روستا را در آن بارگذاری می کنند.

 انتهای پیام/


کد مطلب: 131173

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/131173/تشریح-فعالیت-های-انجام-شده-پایگاه-بسیج-روستای-دادالهی-فاریاب

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir