تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۱
۰
plusresetminus
امام جمعه راین گفت: رسیدن به سن تکلیف نقطه عطفی در زندگی هر انسان است و خانواده و والدین می‌توانند با کمک مجموعه‌ های فرهنگی، وظایف دینی را برای آنها تبیین کنند.
رسیدن به سن تکلیف نقطه عطفی در زندگی هر انسان است
 حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل زاده در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» گفت: جشن تکلیف ١١٠ دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی منطقه راین در محل مدرسه کوثر برگزار شد.

امام جمعه راین افزود: جشن تکلیف فرصت خوبی برای برقراری ارتباط با خداوند متعال است و انسان در این سن قانونمند می‌شود و می‌تواند با زبان خود با خدا ارتباط برقرار کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل زاده بیان کرد: به تکلیف رسیدن دانش آموزان، آنان را به انجام واجبات و فرایض دینی و داشتن اخلاق نیکو توصیه کرد و از مدیران مدارس و مسئولین آموزش و پرورش به خاطر ماندگار کردن لحظات زیبای تکلیف در ذهن دانش‌آموزان، تشکر و قدردانی کرد.

وی با تأکید بر این که نماز بهترین وسیله برای ارتباط با خدا است، افزود: دانش‌آموزان اگر از ابتدای رسیدن به سن تکلیف در انجام فرایض و واجبات خود تلاش کنند هیچ گاه اسیر هوای نفس نمی‌شوند و از لحاظ سلامت روان، دارای روح و روانی متعالی‌تر و دارای آرامش و خوشبختی قابل قبولی می‌شوند.  

امام جمعه راین سن تکلیف را یکی از بهترین روز‌های زندگی دانش آموزان دانست و گفت: دانش‌آموزان تازه به سن تکلیف رسیده، هیچ وقت این روز را فراموش نخواهند کرد.

انتهای خبر/ تاج الدینی


  https://armanekerman.ir/vdcivzaz3t1ap32.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما