تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۰۰
۰
plusresetminus
آغاز حرکت در مسیر بزرگترین عملیات فرهنگی کشور؛

چهار هزار دانش‌آموز کرمانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

نکونام مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان گفت: چهار هزار دانش‌آموز کرمانی دختر و پسر به اردوی راهیان‌ نور اعزام می‌شوند.
چهار هزار دانش‌آموز کرمانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
غلامعباس نکونام در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ در خصوص جرئیات اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور گفت: قرارگاه‌های راهیان نور استانی به ریاست استاندار و دبیری فرمانده سپاه ثارالله استان در سه مرحله برگزار شد و در قرارگاه‌های داخلی راهیان نور سپاه نیز هشت جلسه در این زمینه برگزار کرده‌ایم.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه جمع‌بندی جلسات بر این بود که راهیان‌ نور دانش‌آموزان از هفتم بهمن ماه آغاز شود، ادامه داد: ابتدا اعزام دانش‌آموزان دختر را در بازه زمانی مشخص خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه دو‌هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر در بهمن ماه برای بازدید از مناطق دوران دفاع مقدس اعزام خواهند شد، تصریح کرد: از اول تا ۱۵ اسفند ماه اعزام دانش‌آموزان پسران را داریم که نزدیک به هزار و ۵۰۰ نفر دانش‌آموز در این بازه زمانی به اردوی راهیان‌ نور اعزام می‌شوند.

نکونام ابراز کرد: از ۱۳ اسفند ماه نیز اعزام دانشجویان را به مناطق دوران دفاع مقدس خواهیم داشت که پیش‌بینی می‌شود بیش از دو‌‌هزار دانشجو در اردوی راهیان نور حضور پیدا کنند.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان خاطر‌نشان کرد: از ۲۳ اسفندماه نیز اعزام و اسکان زائران محلات و گروه‌های خانوادگی را خواهیم داشت که این روند تا دوم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ ادامه دارد.

انتهای خبر/م
  https://armanekerman.ir/vdci5razut1apz2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین