تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۷
۰
plusresetminus
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سپاه یک فرد و نهاد نیست، سپاه مجموعه ملت بزرگ و سرافراز ایران است.
سپاه پاسداران مجموعه ملت ایران است/ با اقدام اروپایی‌ها حمایت تمامی اقشار از سپاه شکل گرفته است
شهباز حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ با اشاره به اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند" اگر سپاه نبود، کشور نبود" گفت: سپاه یک فرد و نهاد نیست، سپاه مجموعه ملت بزرگ و سرافراز ایران است.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سپاه به معنای تمامی ارزش‌هاست، سپاه سردار سلیمانی و دستاوردهای انقلاب و نظام است؛ اگر سپاه نبود، امروز داعش اروپایی‌ها را به روز سیاه نشانده بود، زمانی که می‌گوییم سپاه یعنی مجموعه‌ای از بهترین و متدین‌ترین افراد فداکار جامعه که جان خود را در طبق اخلاص قرار داده‌اند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: اقدام اروپایی‌ها به دلیل عدم شناخت آنان از سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران است.

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشخبختانه با ندانم کاری اروپایی‌ها، انسجام، هماهنگی و حمایت همه جانبه اقشار مختلف مردم از مجموعه سپاه شکل گرفته است و مجلس شورای اسلامی نیز با تمام توان از سپاه حمایت می‌کند.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcefw8zxjh8xzi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین