تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۴
۰
plusresetminus
بخشدار ماهان گفت: فرارسیدن دهه فجر فرصت مغتنمی برای بازخوانی دستاوردهای عظیم انقلاب در حوزه های گوناگون است.
دهه فجر فرصت مغتنمی برای بازخوانی دستاوردهای عظیم انقلاب
محمدمیرگنجانی بخشدار ماهان در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان ضمن تبریک ایام دهه فجر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه و جهان است افزود: انقلاب اسلامی که به روایت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) «معجزه قرن» و « انفجار نور» بود و فرارسیدن دهه فجر فرصت مغتنمی برای بازخوانی دستاوردهای عظیم انقلاب در حوزه های گوناگون است.
 
بخشدار ماهان گفت: انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ پرفراز و نشیب این مرز و بوم بوده و دشمنان لحظه ای از دسیسه علیه این نظام مقدس دست نکشیده‌اند. 
 
میرگنجانی اظهار کرد: در طول این «چهل و چهارمین » از انواع و اقسام روش‌ها برای بر اندازی نظام مقدس و پویای جمهوری اسلامی استفاده کرده‌اند که همه آن‌ها به حول و قوه الهی و اتحاد و همدلی مردم و مسئولین نقش بر آب شده است.
 
بخشدار ماهان با اشاره به اینکه دهه فجر امسال از موقعیت ویژه‌ای برخوردار است و باید کار بیشتری انجام بدهیم، افزود: امسال شاهد اتفاقات سازماندهی و برنامه ریزی شده‌ای بودیم اما مردم علی‌رغم گلایه‌هایی که دارند، با دشمن همراهی نکردند و وظیفه ماست در دهه فجر تجدید عهدی با انقلاب داشته باشیم و در جهت خدمت به مردم گام برداریم.
 
 میرگنجانی با تاکید بر حضور مردن در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان از اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران است.


انتهای خبر/ تاج الدینی 
https://armanekerman.ir/vdccoiqsm2bq118.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما