تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۶
۰
plusresetminus
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

فرمان عفو رهبری، تصمیمی بر اساس اقتدار است

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمان عفو رهبری گفت: اقدام رهبر انقلاب از روی اقتدار است.
فرمان عفو رهبری، تصمیمی بر اساس اقتدار است
حجت‌الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ گفت: موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، امری مبارک است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام خطاب به مالک اشتر فرمود" أَشعِر قَلبَكَ الرّحمَةَ لِلرّعِيّةِ وَ المَحَبّةَ لَهُم وَ اللّطفَ بِهِم؛ و قلب خويش را کانون رحمت و محبّت و لطف به مردم قرار ده".

وی بیان کرد: بنای جمهوری اسلامی، سیره امام راحل و رهبری بر عفو رأفت و مهربانی به مردم بوده است؛ بنابراین تصمیم و اقدام رهبر انقلاب رحمت از روی اقتدار است.

حجت‌الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی با بیان اینکه مقتضای تقوای الهی جذب جداشدگان و پیوستن به ملت است، خاطرنشان کرد: سزاوار است عفوشدگان قدر بدانند و از این فرصت برای اصلاح رفتار خود استفاده کنند و در آغوش گرم ملت و کشور باشند و برای عزت خود و ملت تلاش کنند و سرمایه انسانی خود را در مسیر خدمت به ملت و کشور قرار دهند و دشمنان را در آسیب زدن اسلام و کشور ناکام سازند.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcd5x0fnyt0so6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین