تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۴
۰
۱
plusresetminus
مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهربابک خبر داد:

برگزاری ۲۷ روز اردوی جهادی پزشکی در شهربابک

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهربابک گفت: در سال ۱۴۰۱، در مجموع طی ۲۷ روز اردوی جهادی پزشکی برگزار شد.
برگزاری ۲۷ روز اردوی جهادی پزشکی در شهربابک
مرضیه کریمیان در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛ گفت: کانون بسیج جامعه پزشکی یکی از کانون های تخصصی اقشار بسیج و زیر مجموعه سپاه است که از بدو تشکیل بسیج در سطوح و اشکال مختلف خدماتی را ارائه کرده است.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهربابک افزود: این کانون در شهربابک با مدیریت جدید و شرایط متفاوت فعالیت جدید خود را از آذرماه ۱۳۹۹ شروع کرده است که تاکنون خدمات بسیاری را انجام داده ولی تا رسیدن به مقصد راه طولانی در پیش است.

کریمیان با بیان این‌که کانون بسیج جامعه پزشکی شهربابک دارای دو گروه جهادی ثبت شده بنام‌های شهید صادق رئیسی و شهید حاج علی بهزادی است، تصریح کرد: بیش از هفتاد نفر پزشک و پیراپزشک عضو این گروه‌های جهادی هستند که برخی پای ثابت اردوهای جهادی اند و برخی دوستان با توجه به شرایط اردو و نیازهای منطقه به گروه اضافه می‌شوند.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه مصوب و ابلاغ شده کانون وظیفه دارد هر ماه یک اردو داشته باشد که با توجه به مناسبت های خاص و برنامه های ملی و شهرستانی اردوهای دیگری در قالب درمان و آموزش و غربالگری هم انجام می شود که در طول سال ۱۴۰۱ حدود ۲۷ روز اردوی جهادی برگزار شده که ۵۰۰ نفر پزشک در این اردوها شرکت داشتند.

کریمیان خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی درمانی اردوهایی هستند که در مناطق کمتر برخوردار جهت ارائه خدمات درمانی رایگان و ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، مامایی، دارویی و مشاوره و همچنین شناسایی بیماران نیازمند و پیگیری روند درمان آنها صورت می‌گیرند.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcdjx0fsyt0sn6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

علیمردانزاده
خداقوت.. انشاالله در این راه ارزشمند گام های موثری برداشته شود