تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۴
۰
plusresetminus
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان جزئیات جشن‌های نیمه شعبان در سطح استان را تشریح کرد.
از نورافشانی بیش از ۵۰۰ نقطه در سطح استان تا برگزاری جشن در میادین و پارک‌های کرمان
حسین انجم‌شعاع در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) و فرا رسیدن نیمه شعبان در خصوص برگزاری جشن‌های نیمه شعبان گفت: جلسات متعددی در این زمینه برگزار شده و برنامه‌های بسیاری در این راستا تدوین شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: نیمه شعبان از جشن‌های مذهبی است که همه مردم به نحوی در برگزاری این جشن حضور دارند و سعی می‌کنند در ولادت امام زمان(عج) کاری را انجام دهند و به همین جهت برنامه‌های زیادی در نیمه شعبان و ولادت امام مهدی(عج) اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: نورافشانی شب نیمه شعبان را ساعت ۲۱ همراه با بانگ «یا مهدی ادرکنی» در بیش از ۵۰۰ نقطه از استان کرمان و بیش از ۱۰۰ نقطه در سطح شهر کرمان را خواهیم داشت، جشن‌های شاخصی همچون بزرگ و محوری نیمه شعبان در مهدیه صاحب الزمان(عج) را خواهیم داشت و در پنج میدان اصلی شهدا، آزادی، انقلاب، رسالت و کوثر شهر کرمان، جشن نیمه شعبان به صورت ویژه برگزار خواهد شد.

انجم‌شعاع اظهار کرد: در ۶ پارک مادر، مطهری، شهرک خواجو، شهید دستغیب، باغ‌ملی و روستا الله‌آباد در شهر کرمان نیز جشن‌هایی برگزار می‌شود و در محلات نیز در بیش از ۳۰ محله شهر کرمان، جشن نیمه شعبان و برپایی غرفه پذیرایی را خواهیم داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: جشن خیابانی در میدان کوثر ابتدا بلوار آزادگان از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه عصر امروز شروع می‌شود و تا ساعت ۲۲ امشب ادامه خواهد داشت و این جشن فراد در روز نیمه شعبان از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۲ ادامه دارد.

وی عنوان کرد: در مهدیه صاحب الزمان(عج)، گلزار شهدا و در جوار مزار حاج قاسم جشن نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان(عج) برگزار می‌شود و فردا شب نیز در همین مکان، جشن‌های متعددی برگزار خواهد شد.

انجم‌شعاع با اشاره به برگزاری مراسم میلاد با سعادت امام مهدی(عج) در تکایا، حسینیه‌ها و مساجد افزود: در تکیه میدان قلعه از ساعت ۱۹ شب به صورت ویژه جشن نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) برگزار می‌شود و جشن مردمی دیگری نیز در دانشگاه پیام‌نور فردا شب ساعت ۱۹ تا ۲۲ در نظر گرفته شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: در کنار برگزاری جشن‌های متعدد، برنامه‌های تبیینی و روشن‌گری در مدارس، دانشگاه‌ها و دیگر اماکن در نظر گرفته شده است.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcce1qsi2bq1x8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما