کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ریگان خبر داد:

آغاز توزیع ۲هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان

2 فروردين 1402 ساعت 19:43

فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت: ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال از امروز در بین نیازمندان این شهرستان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.


سرهنگ مصطفی دهقانیان در گفتگو با سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان ضمن تبریک سال جدید، عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و در راستای لبیک به فرمان امام خامنه‌ای عزیز مبنی بر رزمایش مواسات و کمک مومنانه، در اولین مرحله از سال جدید، ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال از امروز در بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

 
فرمانده سپاه ریگان افزود: این بسته‌ها توسط پايگاه‌ها و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در بین خانواده‌های نیازمند که از قبل شناسایی شده‌اند با حفظ کرامت انسانی توزیع می‌شود.
 
وی عنوان کرد: در سال گذشته سپاه شهرستان بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی و بیش از ۲هزار کیسه آرد در بین خانواده‌های نيازمندان توزیع کرد.
 
حجت الاسلام ریگانی امام جمعه موقت ریگان نیز در گفتگو با سرویس اجتماعی راه آرمان ضمن قدردانی از زحمات مخلصانه فرمانده مردمی سپاه شهرستان ریگان در حمایت از خانواده‌های نیازمند، عنوان کرد: سپاه پاسداران در همه عرصه‌ها پای کار است و عملکرد این نهاد مقدس درخدمت‌رسانی به مردم برای همگان روشن است.
 
انتهای خبر/د


کد مطلب: 133353

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/133353/آغاز-توزیع-۲هزار-بسته-معیشتی-بین-نیازمندان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir