تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۵
۰
plusresetminus
نماینده مردم رفسنجان و انار گفت: شعار مهار تورم، رشد تولید آخرین حلقه از این زنجیره است که به نتیجه خواهد رسید و کشور بحران اقتصادی را پشت سر می‌گذارد.
مهار تورم و رشد تولید آخرین حلقه از زنجیره‌ی حل مشکلات اقتصادی کشور
به گزارش خبرنگار اقتصادی راه آرمان؛ حجت الاسلام حسین جلالی امروز در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به نام‌گذاری شعار سال ۱۴۰۲ با عنوان “مهار تورم، رشد تولید” از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب چندین سال است که پی‌در‌پی زنجیره‌ی حل مشکلات اقتصادی را در شعارهای سال بیان و هرسال یکی از حلقه‌های این زنجیره را عنوان می‌کنند.
 
وی افزود: شعار مهار تورم، رشد تولید آخرین حلقه از این زنجیره است که به نتیجه خواهد رسید و کشور بحران اقتصادی را پشت سر می‌گذارد.

جلالی با بیان اینکه راهکارهای حل مشکلات اقتصادی کشور از سوی رهبر معظم انقلاب تبیین شده است، گفت: خصوصی‌سازی، حدف بروکراسی اداری از جلوی پای سرمایه‌گذار، تبدیل خام فروشی به زنجیره فرآوری، قطع وابستگی به صادرات نفت و قطع وابستگی اقتصاد به دلار از جمله این راهکارهاست.

وی ادامه داد: در بحث خام‌فروشی، در مجلس شورای اسلامی مالیات سنگینی برای آن بسته شده است.

نماینده مردم رفسنجان و انار بیان کرد: نگاه ما در اقتصاد به سمت کشورهای همسایه رفته است و در شکل‌گیری نظم جدید جهانی با محوریت ایران، روسیه و چین، قدرت به آسیا منتقل شده و در این شرایط تحریم‌ها بی‌اثر خواهد شد.

جلالی خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن حلقه زنجیره حل مشکلات اقتصادی ، سال آینده سال شکوفایی اقتصادی خواهد بود.

وی افزود: خدمات دولت در سال آینده بر سر سفره‌ی مردم ظاهر و نتایج آن در زندگی مردم آشکار می‌شود.

جلالی گفت: سیاست‌های دولت در راستای تحقق شعار امسال است و با‌ این‌ وجود سال آینده شکوفایی اقتصادی را خواهیم داشت.
انتهای خبر/
https://armanekerman.ir/vdchvxnzw23nxkd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما