تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۵
۰
plusresetminus
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس:

تولید زیربنای اقتصاد و رشد آن سبب مهار تورم است

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: تولید به عنوان یک اصل اساسی و زیر‌‌بنای اقتصاد است که رشد آن سبب مهار تورم می‌شود.
تولید زیربنای اقتصاد و رشد آن سبب مهار تورم است
شهباز حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری راه آرمان؛ در تبیین شعار سال گفت: نامگذاری هر سال توسط مقام معظم رهبری یک سنت حسنه است که در واقع منشور دستور‌ کار کارگزاران نظام است و یک شعار نیست.
 
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی افزود: در سلسله بحث‌های دهه نود، مقام معظم رهبری در مباحث اقتصادی مسائلی را مطرح کردند که توفیقاتی هم حاصل شد اما امسال با توجه به پای‌ کار بودن دولت و همدلی قوا، مقام معظم رهبری مهار تورم و رشد تولید را مطرح کردند.
 
وی بیان کرد:  تولید به عنوان یک اصل اساسی و زیر‌‌بنای اقتصاد است که رشد آن سبب رفع مشکل بیکاری، بهبود وضعیت معیشت مردم و  کنترل و مهار تورم می‌شود.
 
حسن‌پور تاکید کرد: در بحث مهار تورم و رشد تولید، مجلس آماده است تا درخواست‌ها و لایحه‌ها‌ی دولت در این خصوص را در جهت شتاب هر چه بیشتر و بهبود وضعیت بازار، به فوریت بررسی و تصویب کند.
 
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با رویکرد جدید دولت در دیپلماسی فعال سیاسی با کشورهای همسایه، برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی و تامین ارز مورد نیاز کشور و فاصله گرفتن از دلار، زمینه رشد و شکوفایی کشور و تحقق شعار سال فراهم شود.
 
انتهای خبر/شاه حیدری
https://armanekerman.ir/vdcauen6w49ney1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما