تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۵
۰
plusresetminus
رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: شعارهای سال رهبر انقلاب، تحت عنوان حکم مطرح می‌شود و بر همه ما مسئولین حکم است.
شعار‌های سال برای همه ما مسئولین حکم است/ مهار تورم دستور کار اصلی دولت است
علی سلاجقه در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ درخصوص عنوان نام‌گذاری شعار سال گفت: شعارهای سال رهبر معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان حکم مطرح می‌شود و بر همه ما مسئولین حکم است که شعار سال و توصیه‌های معظم له کاملاً جامعه عمل بپوشانیم.

رئیس سازمان محیط زیست کشور افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، رهبر فرزانه انقلاب چندین سال مباحث اقتصادی را مطرح فرمودند که خوشبختانه دولت سیزدهم در این راستا گام های خوبی برداشته است.

سلاجقه ادامه داد: در پیام نورزی مقام معظم رهبری فرمودند" دولت سیزدهم در زمینه کار، آب، مسکن و محیط زیست گام‌های خوبی برداشته از خداوند می‌خواهم این توفیق قرین دولت باشد و سال ۱۴۰۲مطلوبتر بتوانیم این بحث را ادامه دهد".

رئیس سازمان محیط زیست کشور ابراز کرد: بحث مهار تورم دستور کار اصلی دولت است آنچه که در سال ۱۴۰۱ اتفاق افتاد، مقدمه‌ای بود تا گام‌های اساسی برداشته شود، بحث حذف ارز ترجیحی که مطرح شد با وجود این‌که دشمنان خارجی و داخلی دسیسه کرده و مسائلی را مطرح کردند ولی یک گام و یک جراحی نمی‌گوییم یک گام بسیار بزرگی که دولت در این راستا برداشت و خوشبختانه درآمدهای حاصل از آن در جهت تقویت اقتصاد کشور به کار گرفته می‌شود.

وی افزود: یکی از گام‌های اصلی دولت ارتباط با همسایگان بوده که خوشبختانه این گام  به توفیقات روزافزون اقتصادی و مالی برای کشور منجر می‌شود، این دولت نشان داده پشت سر مقام معظم رهبری و با استعانت از خداوند متعال و روح شهدای بزرگوار کارشان را انجام می‌دهد.

سلاجقه عنوان کرد: در این‌جا این قول را خدمت مردم می‌دهیم سال ۱۴۰۲سال گشایش در امور به ویژه در مباحث اقتصادی و سیاسی کشور خواهد بود؛ در اوایل سال گام‌های خیلی بزرگی برداشته می‌شود و دشمن که به دنبال انزوای این کشور و نظام بود خوشبختانه دنیا احساس کرده بدون ایران جهان نمی‌تواند ادامه مسیر دهد و این نشأت گرفته از خون شهدای بزرگوار ما، صبر و استقامت خانواده مکرم شهدا و رهبری، مقام معظم رهبری است و مطمئن باشید دولت‌مردان به اجرای فرامین رهبری همان‌گونه که تاکنون گوش به فرمان بودند بدون شعار کار خود را انجام می‌دهند.

وی در بخش دیگر سخنان خود در خصوص برنامه‌ها و اقداماتی که در شهرستان رابر سال جاری انجام می‌شود، گفت: از جنبه کار ما بحث شهرک صنعتی شهرستان و بحث لنفید حتما کار انجام می‌شود، کار عملیاتی پل به سمت روستای لنگر و برآورد اعتبار آن را باید مشخص کنند.

وی ادامه داد: در خصوص جاده کرمان-رابر صحبت‌های اخیری که با وزیر راه و شهرسازی داشته‌ام،وی قول مساعد در این زمینه داد و البته به شرطی که مسئولین شهرستان پیگیری کنند.

سلاجقه با اشاره به قول مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی بحث سهمیه وزارت راه و چند پل گفت: اگر پیگیری شود اوایل سال این اتفاق خواهد افتاد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص معدن درآلو رابر خاطرنشان کرد: با وزیر کشور و مسئولین شهرستان این مباحث مطرح شده و با نمایندگان مجلس هم صحبت شد که قول پیگیری داده‌اند، به‌ویژه نماینده سیرجان در مجلس حتما پیگیری می‌کنند که این معدن سهم رابر خواهد بود انشاءالله این اتفاق خواهد افتاد.


انتهای خبر/  https://armanekerman.ir/vdcewx8zejh8xei.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما