تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۰۵
۲
۱
plusresetminus
افتخاری دیگر از سبزپوشان دیار کریمان؛

عید با طعم «اردو علمی نوروزی»

به همت سپاه ثارالله استان کرمان مؤسسه رزمندگان اسلام استان «اردو علمی نوروزی» برای دانش‌آموزان دختر کرمانی در حال برگزاری است.
عید با طعم «اردو علمی نوروزی»
علیرضا انجم‌شعاع در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ با اشاره به برگزاری اردو نوروزی توسط مؤسسه رزمندگان اسلام استان کرمان گفت: از یکم لغایت دوازدهم فروردین ماه به صورت شبانه‌روزی در محل دانشگاه فاطمه‌الزهرا(س) «اردو علمی نوروزی» با حضور دانش‌آموزان دختر از سراسر استان در حال برگزاری است.

مسئول مؤسسه رزمندگان اسلام استان کرمان با بیان این‌که دانش‌آموزان پایه یازدهم و دوازدهم در این اردو در سه بخش فعالیت می‌کنند، ادامه داد: کلاس نکته و تست در این زمینه برگزار کرده‌ و یک سالن مطالعه در اختیار دانش‌آموزان قرار داده شده و همچنین برنامه‌های مشاوره‌ای برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در زمینه موضوعات فرهنگی، دو برنامه قرآنی برگزار کرده‌ایم و همچنین اجرای برنامه‌های متعدد دیگر فرهنگی مدنظر است و همچنین در این دوره از بهترین اساتید استان استفاده شده است.

انجم‌شعاع در خصوص برگزاری کلاس‌ها ابراز کرد: برای رشته ریاضی کلاس‌هایی شامل دروس ریاضی، فیزیک، شیمی، حسابان و هندسه، برای رشته تجربی کلاس‌هایی شامل دروس فیزیک، ریاضی، شیمی و زیست و برای رشته انسانی کلاس‌هایی شامل دروس ریاضی، منطق، عربی و علوم و فنون در حال برگزاری است.

مسئول مؤسسه رزمندگان اسلام استان کرمان بیان کرد: به‌طور متوسط یک روز در میان به دانش‌‌آموزان مشاوره ارائه می‌شود و همچنین جدای از مشاوره گروهی، مشاوره خصوصی برای دانش‌آموزانی که نیاز داشته باشند، ارائه می‌شود.

وی در رابطه با هدف برگزاری «اردو علمی نوروزی» اظهار کرد: اغلب دانش‌آموزان در ایام نوروز درگیر دید و بازدید هستند و از درس جدا می‌شوند، لذا ما با برگزاری این اردو زمینه خواندن دروس را در جو کاملا علمی برای دانش‌آموزان فراهم کرده‌ایم.

انجم شعاع با بیان این‌که ۸۵ دانش‌آموز در این اردو شرکت کرده اند، خاطرنشان کرد: این اردو خاص ایام نوروز است و در طول سال برگزار نمی‌شود و گفتنی است که ۵۰ درصد دانش‌آموزان حاضر در «اردو علمی نوروزی» مستعد و بی‌بضاعت هستند که ۸۰ درصد شهریه آنان به همت سپاه ثارالله استان کرمان و مؤسسه رزمندگان اسلام استان پرداخت شده است.

انتهای خبر/سیروئی‌نژاد https://armanekerman.ir/vdcgww9qnak9wt4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

ساناز
موسسه علمی رزمندگان و آموزشگاه علمی معراج اندیشه، از بهترین آموزشگاه هایی هست که تا الان دیدن.
مدیریت عالی داره.
آخرین عناوین