تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۵
۰
plusresetminus
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در گفتگویی اهم برنامه‌های گرامی‌داشت یوم‌الله ۱۲ فروردین را تشریح کرد.
از اجرای آئین اهتزار پرچم ایران تا برگزاری جشن روز جمهوری اسلامی در خیابان تجلی کرمان
حسین انجم‌شعاع در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و ماه بهار قرآن در خصوص اهم برنامه‌های گرامی‌داشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی در استان کرمان گفت: یکی از روزهای مهم و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی، روز ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی است که دلیل مهم بودن این روز آن است که بعد از پیروزی انقلاب، تأکید امام خمینی(ره)، این بود که مردم باید سرنوشت خود را مشخص کنند و نسبت به نظامی که قرار است در کشور تشکیل می‌شود، خودشان تصمیم بگیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ضمن اشاره به مطلب فوق ادامه داد: در روز ۱۲ فروردین انتخابات برگزار شد و مردم در این روز بیش از ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی ایران رأی می‌دهند و مردم با این حضور و انتخاب مشخص کردند که حکومت در ایران باید جمهوری اسلامی باشد.

وی ابراز کرد: مردم به رأیی که در سال ۵۸ به جمهوری اسلامی دادند، پای رأی خود ماندند و برای این رأی تا پای جان ایستادند و فداکاری و از خودگذشتگی کرده‌اند؛ بنابراین ما باید این روز را گرامی‌ بداریم که در این رابطه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با برگزاری جلساتی برنامه ریزی کرده است تا روز ۱۲ فروردین باشکوه برگزار شود.

انجم‌شعاع تصریح کرد: مراسم محوری گرامی‌داشت ۱۲ فروردین آئین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران است که این آئین در روز چهارشنبه نهم فروردین ماه ساعت ۹ صبح در میدان عاشورا شهر کرمان با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم با سخنرانی دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزاری مراسم دعای کمیل در مهدیه صاحب‌الزمان ویژه گرامی‌داشت روز جمهوری اسلامی در ساعت ۱۹پنجشنبه، برگزاری دعای ندبه در روز جمعه یازدهم فروردین ماه و اجرای مراسم جشن یوم‌الله ۱۲ فروردین در روز شنبه ساعت ۱۹ در خیابان تجلی جنب میدان گنجعلیخان به همت شهرداری کرمان را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت یوم‌الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی می‌توان به برگزاری مسابقات تلویزیونی به مدت دو شب مورخ یازدهم و دوازدهم فروردین اشاره داشت که این برنامه توسط صدا و سیما برگزار می‌شود.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcjttevouqetxz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین