تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۵
۰
plusresetminus
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب گفت: حمایت از نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان اصلی‌ترین برنامه گروه‌های جهادی بسیج سازندگی است.
حمایت از نیازمندان در ماه رمضان اصلی‌ترین برنامه گروه‌های جهادی بسیج
علی راوند مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب در گفت‌و‌گو با خبرنگار راه آرمان اظهار کرد: با توجه به اینکه رسالت بسیج ارائه خدمت بی‌منت به محرومین و نیازمندان در جامعه است، گروه‌های جهادی بسیج سازندگی به صورت آتش به اختیار در جهت رفع پاره‌ای از گرفتاری‌های نیازمندان برآمده‌اند.
 
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب افزود: سازمان بسیج نهادی مردمی است که از بطن مردم شکل گرفته و از همان روزهای ابتدای تاسیس دغدغه بسیج حل مشکلات مردم و گره‌گشایی از کار نیازمندان و افراد محروم در جامعه بوده است، امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی زندگی مردم دچار مخاطره است بسیج سازندگی ناحیه سپاه  رودبار جنوب به همت گروه جهادی پایگاه شهید عمار به کمک دانش آموزان آمده است.
 
وی ادامه داد: به منظور آغاز سال جدید با همت جهادگران گروه جهادی پایگاه شهید عمار و گروه جهادی شهید محمد کهوری تعداد ۲۳۰ پک لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند روستایی شهرستان توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب با بیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی جمع خوانی قرآن و کلاس احکام از اصلی ترین برنامه گروه‌های بسیج در روستاها است، تصریح کرد: همچنین به مناسبت ماه مهربانی گروه جهادی شهیده افضل پنجاه کارت هدیه ۲ میلیون ریالی و خرید میوه به ارزش ریالی پنجاه میلیون ریال و تعداد یک راس گوسفند را قربانی را تهیه و در بین ایتام توزیع کرد.
 
راوند خاطر نشان کرد: این لوازم التحریر‌ها در تداوم رزمایش کمک مومنانه با هدف مواسات و همدلی بین نیازمندان و  ارائه خدمت بی منت بین دانش آموزانی که در خانواده‌های آسیب دیده هستند توزیع شده است.
 
این مسئول از اهدای یک سری جهیزیه در ماه مبارک رمضان به یک زوج نیازمند خبر داد و گفت: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی رسالت و وظیفه خود می‌داند تا با شناسایی افراد نیازمند در جامعه بتواند گرهی کوچکی از مشکلات نیازمندان را باز کند در همین راستا شعار خدمت بی منت را سر لوحه  کار خود قرار داده و در راستای خدمت رسانی به مردم در طول سال فعالیت‌های چشمگیری نیز داشته است.

علی راوند گفت: سفره افطاری ساده گروه‌های جهادی بسیج در همه‌ی روستاهای برای مردم روزه دار گسترده شده است.

انتهای خبر/پورحیدر https://armanekerman.ir/vdcjxtevauqetxz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما