تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۲
۰
plusresetminus
امام جمعه رودبار جنوب گفت: فلسطین؛ آرمان همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است، فراد همه می‌آییم برای دفاع از قدس شریف که این روز یادگار امام راحل(ره) است.
فردا، همه می‌آییم برای دفاع از قدس شریف/ فلسطین؛ آرمان همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است
حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ ضمن دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس نمایش قدرت ملت در حمایت از مظلومان جهان است.

وی با بیان اینکه بیشترین دشمنی اسرائیل با ایران و حزب‌الله است، افزود: امام راحل در تعیین روز قدس از معنویت شب قدر استفاده کردند و هدف امام راحل بیداری جهانی است.

امام جمعه رودبار جنوب خاطر نشان کرد: روز جهانی قدس، روز حیات اسلام، روز نمایش پایداری، مقاومت و استکبارستیزی مسلمانان در برابر استکبار جهانی است، این روز مظهر اتحاد و یکپارچگی جهان اسلام و وحدت ملی است.

وی اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس مصداق عمل صالح است و بر اساس روایات همه کسانی که در این راهپیمایی شرکت می‌کنند قدمی بر‌نمی‌دارند مگر اینکه از این قدم شما دشمن به خشم می‌آید و بر شما عمل صالح نوشته می‌شود.

خطیب جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: فلسطین؛ آرمان همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است، فراد همه می‌آییم برای دفاع از قدس شریف که این روز یادگار امام راحل(ره) است.

وی گفت: جمعه آخر ماه مبارک رمضان، رودبار جنوب جلوه‌گاه وحدت و یکپارچگی رودباری‌های غیور برای حمایت از ملت فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف خواهد شد.

خطیب جمعه رودبار جنوب از همه مسلمانان و آزادگان جهان دعوت کرد که با شرکت در راهپیمایی روز قدس با آرمان بلند امام خمینی(ره) مبنی بر بازگرداندن فلسطین به پیکر جهان اسلام تجدید پیمان کنند.

وی افزود: روز قدس، روز حماسه سازی جهانی امت اسلام و انسانهای آزاده فرا می‌رسد و بار دیگر در آستانه جمعه آخر ماه مبارک رمضان، ملت‌های مسلمان و مستضعفان جهان در حمایت از مظلومان عالم به ویژه مردم مظلوم فلسطین، از استکبار جهانی و در رأس آن غده سرطانی رژیم اشغالگر قدس، اعلام برائت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام افشارمنش بیان کرد: جمعه آخر ماه مبارک رمضان، جای جای مازندران جلوه‌گاه وحدت و یکپارچگی رودباری‌های غیور و غیرت‌مند برای حمایت از ملت فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف خواهد شد.

انتهای خبر/پورحیدر https://armanekerman.ir/vdcenx8zvjh8xfi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما