تاریخ انتشار :جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۷
۰
plusresetminus
رئیس مجمع اساتید انقلابی شهرستان رفسنجان:

حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس محور وحدت است

رئیس مجمع اساتید انقلابی رفسنجان گفت: با ترسیم واقع بینانه آینده روشن مقاومت از سوی مقام معظم‌رهبری و هم‌افزایی مسلمین بر مدار قدس شریف به عنوان مهمترین محور وحدت و با حضور پرشور و گسترده جهانی در راهپیمایی روز قدس، آخرین میخ بر تابوت رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی زده خواهد شد.
حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس محور وحدت است
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛ مهدی تقوی رفسنجانی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص موضوع اهمیت جایگاه روز قدس اظهار کرد: بیش از هفتاد سال است منطقه خاورمیانه بواسطه سیاست‌های استکباری غرب وهمچنین افکار نژادپرستانه و توسعه طلبانه صهیونیستی دستخوش پیچیده ترین بحران سیاسی جهان شده است.

رئیس مجمع اساتید انقلابی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: با اعلام موجودیت اسرائیل حملات بی وفقه نظامیان رژیم صهیونیستی با حمایت ایالات متحده آمریکا علیه ملت مظلوم فلسطین ادامه داشته که بواسطه آن میلیونها فلسطینی از خانه و کاشانه خود رانده و آواره شدند و یا به اسارت و شهادت رسیده اند.

وی افزود: در این شرایط پرچم داران مدعی حقوق بشر نه تنها مانع ددمنشی های روزافزون رژیم غاصب صهیونیستی نشده اند که سالانه میلیاردها دلار خرج حمایت از اقدامات وحشیانه آنها می نمایند.عجیب تر آنکه ملت آواره و بی پناه فلسطین از سوی همین مدعیان دروغین حقوق بشر به عنوان تروریست و ملت‌های حامی آنها را به عنوان حامی تروریسم معرفی می کنند، این در حالی است که اسرائیل را که بزرگترین زرادخانه هسته ای و بیشترین کلاهک هسته ای بر خلاف مقررات بین المللی در خود جا داده است.

تقوی بیان کرد: حال که در نظام بین الملل و در مناسبات جهانی هیچ مرجعی برای رسیدگی به حقوق مردم‌ فلسطین که از سوی رژیم خودکامه اسرائیل مرتبا زیرپا گذاشته میشود وجود ندارد، تنها وسیله برای ابراز نارضایتی و حمایت از مظلوم و آگاهی دبگر ملت‌های دنیا از فجایع این رژیم برپایی راهپیمایی اعتراض آمیز مسلمانان جهان نسبت به وضعیت اسف بار مردم مظلوم فلسطین و کرانه باختری رود اردن است.

استادیار دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی بلافاصله از سوی رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام فلسطین به مثابه پاره تن اسلام و مساله فلسطین بعنوان اولین مساله جهان اسلام و آرمان آزادی قدس شریف آخرین روز جمعه‌ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس معرفی و ملت‌های جهان را به حضور در راهپیمایی و یاری رساندن به برادران و خواهران فلسطینی دعوت نمودند.

وی ادامه داد: امروزه با گذشت بیش از چهل سال از اولین برگزاری راهپیمایی شاهد توسعه و تعمیم این همایش جهانی به بیش از صدکشور جهان هستیم که توانسته پایه های مشروعیت این رژیم جعلی را روزبه روز متزلزل تر نماید.

تقوی گفت: اصطلاح”مستعد ضربه” عصاره تحلیل های بسیاری از کارشناسان خاورمیانه است که اوضاع سرزمین‌های اشغالی را رصد می نمایند.حجم سنگین واقعیات آنقدر اثرگذار بوده که حتی از درون خود رژیم صهیونیستی از زبان سردمداران آن هشدارهایی مبنی بر قرارگرفتن اسرائیل در فروپاشی اضمحلال و سقوط صادر شده است.

وی اضافه کرد: به قول اسحاق هرتزوگ” بحران داخلی اسرائیل تهدیدات استحکام داخلی و همبستگی ماست که بسیار بسیار خطرناک است!” یکی دیگر از مسئولان پیشین موساد اخیرا در اظهارنظری واقع بینانه گفته که “فروپاشی ما نیاز به ایرانی ها ندارد و ما در فاجعه در حال شکل گیری هستیم” روزنامه صهیونیستی هاآرتص اخیرا با اشاره به وضعیت این روزهای سیاسی و امنیتی رژیم و برپایی تظاهرات ضددولتی علیه اصلاحات قضایی نوشته است که وضعیت اسرائیل از این بدتر نمی تواند باشد. ‌ما با یک طوفان تمار عیار روبرو هستیم.

نویسنده و تحلیلگر مسایل سیاسی کشور بیان کرد: این روزنامه خشم و عصبانیت خود را از پیروزی جبهه مقاومت مخفی نکرده و در ادامه آورده است که درک و فهم  لذتهای امروز ایران، حزب الله و حماس از هرج و مرج در اسرائیل نیاز به خلاقیت ندارد!!

وی عنوان کرد: در کنار این معضلات رژیم اسراییل وضعیت مهاجرت معکوس یهودیان از اسرائیل به اروپا و سایر نقاط دنیا نوید فروپاشی این دولت جعلی را می دهد دولتی که روزگاری با جمع آوری و فراخوان یهودیان سراسر جهانی به دنبال استحکام موقعیت خود در سرزمین اشغالی بودند امروزه شاهد از دست دادن جمعیتی است که با لطائف الحیل و با وعده های گزاف و خیال های باطل به آن دست یافته بودند.

رئیس مجمع اساتید انقلابی شهرستان رفسنجان تاکید کرد: مزید بر همه این معضلات تزلزل سیاسی و سقوط پی درپی دولت‌های اسرائیل و تغییر نخست وزیری نوید رسیدن به نقطه صفر نابودی این رژیم ظالم و غاصب را به همه ملت‌های آزاده جهان را می دهد.

وی ادامه داد: در نقطه مقابل وضعیت جبهه مقاومت نسبت به روزهای آغازین انتفاضه فلسطین به کلی متفاوت شده است.رژیمی که روزگاری در جنگ شش روزه نسخه ائتلاف ارتش های عربی را می پیچید امروزه به جایی رسیده در برابر قدرت گروه‌های مقاومت جهاد اسلامی و حماس با ترس و لرز و محافظه کارانه در صدد حفظ تعادل لرزان امنیتی خود است.

تقوی گفت: امروزه به همت رزمندگان اسلام و فرماندهی سردارانی چون شهید سلیمانی و با تلاش جمهوری اسلامی نقشه هفتاد ساله استکبار برای تغییر جغرافیای منطقه و نقشه خاورمیانه بزرگ به مرکزیت اسرائیل با شکست مواجه شده است.جمهوری اسلامی ایران با خنثی کردن همه توطئه ها از تحریم تا ترور و از جنگ اقتصادی تا جنگ شناختی ترکیبی در با قدرت تمام و تسلط کامل به پشتیبانی از جبهه مقاومت ادامه خواهد داد.

وی توضیح داد: با ملاحظه همه شرایط و با ترسیم واقع بینانه آینده روشن مقاومت از سوی مقام معظم‌رهبری هم‌افزایی مسلمین بر مدار قدس شریف بعنوان مهمترین محور وحدت و حضور پرشور و گسترده جهانی در راهپیمایی روز قدس که یکی از ارزشمندترین میراثهای امام راحل ره برای نسل امروز است آخرین میخ بر تابوت رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی زده خواهد شد.

گفتگو از منیژه نوروزی
انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcgyw9q3ak9wu4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما