تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۵
۰
plusresetminus
نهادی که امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است؛

نقش بی‌بدیل ارتش در حل مشکلات کشور

مشاوره نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت بر نقش بی‌بدیل ارتش در حل مشکلات کشور تأکید کرد.
نقش بی‌بدیل ارتش در حل مشکلات کشور
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ امروز ۲۹ فروردین ماه مصادف با سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران است. امام خمینی نیز (ره) با صدور پیامی تاریخی در تاریخ 29 فروردین سال 58 خطاب به ملت، سنگ بنای روز ارتش را گذاشتند.

در پیام حضرت امام خمینی(ره) آمده است «روز چهارشنبه 29 فروردین روز ارتش اعلام مى‏‌شود. ارتش محترم در این روز در شهرستان‌هاى بزرگ با ساز و برگ به رژه بپردازند و پشتیبانى خود را از جمهورى اسلامى و ملت بزرگ ایران و حضور خود را براى فداکارى در راه استقلال و حفظ مرزهاى کشور اعلام نمایند. ملت ایران موظفند از ارتش اسلامى استقبال کنند و احترام برادرانه از آنان نمایند. اکنون ارتش در خدمت ملت و اسلام و ارتش اسلامى است و ملت شریف لازم است آن را به این سِمت رسماً بشناسند و پشتیبانى خود را از آن اعلام نمایند. اکنون مخالفت با ارتش اسلامى که حافظ استقلال و نگهبان مرزهاى آن است، جایز نیست. ما و شما و ارتش، برادرانه باید براى حفظ و امنیت کشورمان کوشش کنیم و به شرارت اشرار و اختلال مفسدان خاتمه دهیم».

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ ضمن تبریک 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به همه دلاورمردان و ارتشیان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از مقدس‌ترین نهادهای کشور است که در بزنگاه‌های مختلف و در بحران‌های بسیار سختی، همواره در کنار ملت بوده است و نقشی بی‌بدیل را در راستای حل مشکلات کشور و مردم ایفا کرده است.

مشاوره نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از جوانان است، جوانان برومندی که از این کشور و مرز و بوم در مقاطع مختلف دفاع کرده‌اند، حضور در دوران دفاع مقدس، خدمت برای مردم در حوادث مختلف و غیره از جمله اقدامات ارتش بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این نهاد ارزشمند، نهاد مقدسی است که بسیاری از کشورها از داشتن چنین نهاد مردمی محروم هستند اما در ایران اسلامی الحمدالله حضور بسیار گرم ارتش باعث شده که مردم احساس آرامش داشته باشند.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcivpazvt1apv2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین