تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۶
۰
plusresetminus
کارشناس مسائل سیاسی گفت: عفاف و حجاب از مهمترین موضوعات و اولویت‌های فرهنگی کشور است و در قرآن چندین مرتبه همه افراد را خطاب قرار داده که این خود نشانگر اهمیت موضوع است.
عفاف و حجاب از مهمترین اولویت‌های کشور است
محمد باغخانی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» گفت: موضوع حجاب یک امر بسیار تا بسیار مهم خصوصا در کشور ما که یک کشور باستانی و باسابقه‌ی روشنی است.

وی افزود: حجاب جزء امور پسندیده خانواده‌ها محسوب می‌شود، از آنجا که ما ملت ایران ملتی مسلمان و بویژه شیعه‌ی اثنی عشری هم می‌باشیم اعتقاد خوبی به کلام الله مجید یعنی قرآن کریم داریم و لذا میبینم که در آیات الهی سوره‌های نور و احزاب برای مردان و زنان مطالبی را در خصوص حجاب امر فرموده است و در آنجا اعلام نموده است که رعایت موضوع حجاب و عفاف برای زنان و مردان واجب است.

باغخانی بیان کرد: قوانین موجود در مملکت اسلامی ما، آنچنان روشن و مشخص است که در صورت عدم رعایت امر حجاب به عنوان یک عملی که انجام عمل حرام در انظار اماکن عمومی جرم محسوب می‌شود و لذا مدعی العموم  می‌تواند این موضوع را دقیقاً پیگیری نماید.

کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: دشمنان برای ما نقشه‌ها کشیده‌اند شما دیدید که بعد از فوت مهسا امینی در مملکت ما به بهانه‌ی موضوع حجاب، بی‌حجابی و کم‌حجابی اغتشاشاتی را به وجود آوردند.

وی تصریح کرد: سی سال پیش حضرت آقا در فرمایشاتشان فرمودند: که موضوع تهاجم فرهنگی شبیه‌خون فرهنگی ناتوی فرهنگی شکل گرفته است اما متاسفانه آن روز  که الان سی سال از آن وقت هم می‌گذرد ما در خواب بودیم و کم کاری زیاد انجان داده‌ایم.

باغخانی تاکید کرد: همه‌ی ارگان‌های که در این رابطه مسئول بودند خوب عمل نکردند اما آیا می‌شود یک شبه راه این سی سال را طی بکنیم هرگز همچین اتفاقی امکان پذیر نیست حداقل ده سال کار فرهنگی مدام و مستمر، بایستی برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم انجام بدهیم تا بتوانیم علاج همه‌ی کارهای مافوت را انجام بدهیم.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: دشمنان ما در مرزهای کشورمان ساکت ننشستند و دقیقاً برنامه‌ریزی کردند و با برنامه‌ریزی‌های که مجموعه‌ی آن‌ها برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند و به قول خودشان می‌خواستند با یک حرکت کلا نظام را از پای در بیاورند همین موضوع  مهسا امینی را بهانه قرار دادند و کارهایی که نبایستی در این مملکت انجام می‌شد متاسفانه انجام شد.

وی در پایان گفت: این کارها هم به دست عده‌ای از همین جوانان و نوجوانانی که در واقع احساساتی بودند و متوجه آینده عملکرد خودشان هم نبودند، شما نگاه کنید در کشورهای خودشان یعنی در کشور آمریکا و اروپا بحث حجاب و عفاف رعایت که نمی‌شود هیچ،  بلکه از یک سری عریانی‌های بی‌حد هم برخوردار هستند و فساد همه جا را فرا گرفته و عده‌ی زیادی از دانشمندان فرهیخته همین کشورها دادشان به هوا رفته چون می‌دانید که خانواده‌ها متزلزل شده‌اند چون می‌دانید که ریشه‌ی همه‌ی این فسادها در اصل موضوع خانواده و عفاف و حجاب است، و موضوع مهمی در این امر وجود دارد.


انتهای خبر/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdceee8zojh8xpi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما