تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۸
۰
plusresetminus
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

دست قدرت «یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ» در فتح خرمشهر عیان شد

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دست قدرت «یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ» به دست رزمندگان اسلام‌ در فتح خرمشهر عیان شد.
دست قدرت «یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ» در فتح خرمشهر عیان شد
حجت‌الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و چهارم خرداد ماه روز دزفول، روز مقاومت و پایداری گفت: خداوند را شاکریم که در روزگار غربت دین و معنویت، امام خمینی(ره)، معلم جهاد و شهادت در راه خدا را به ما عطا کرد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: خداوند متعال شعبه‌ای از مدرسه عشق، جهاد و شهادت امام حسین علیه‌السلام را به دست شاگرد این مدرسه، در این روزگار تاسیس کرد و مجاهدانی، بلند همت، عارف، زاهد، عابد، ره صد ساله را یک شبه طی کرده، آماده بذل جان در راه حق بودند و چون سپهبد شهید سلیمانی را در این مدرسه، تربیت کرد.

وی ابراز کرد: کشورمان که زمانی، میدان حضور چکمه‌پوشان و مزدوران دشمنان‌ اسلام بود، میدان جهاد، شهادت و خدمت در راه قرآن و عترت قرار داده شد و شعبه‌های دیگری را از مدرسه مقاومت و ایثار در بخش عظیمی از جهان اسلام به وجود آمد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیمرادی با بیان این‌که خداومند متعال کشور و رزمندگان ما را حمایت و پیروزی بزرگی را در فتح خرمشهر نصیب ما کرد، افزود: دست قدرت «یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ» و حقیقت «مَا النَّصْرُ إلّا مِنْ عِندِ الله» به دست رزمندگان اسلام‌ در فتح خرمشهر عیان شد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تحیت بی‌حد خداوند متعال بر مجاهدان، کریمان و خردمندان که سبک زندگی اسلامی و بندگی خدا را در این زمانه در نظر گرفتند و به جهانیان نشان دادند.

وی با اشاره به این‌که خداوند رزمندگان دیار کریمان را به نشان مقدس«ثارالله» در دنیا و عقبی بلند آوازه ساخت و به مردم این دیار  داشتن چنین سپاهی کرامت کرد، خاطرنشان کرد: خداوند متعال دست قدرت لایزال خود را در تمامی میدان‌های سخت بر سر این ملت مستدام بدارد و پیروزی از غیب در همه امور همچون فتح خرمشهر بر ما نازل کند.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcfxjdymw6dmea.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین