تاریخ انتشار :جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۸
۰
۱
plusresetminus
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان:

تحریم بسیج دانشجویی مضحک‌ترین اقدام در قرن معاصر است

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: تحریم بسیج دانشجویی مانند سایر تحریم‌های اتحادیه اروپا، مضحک‌ترین اقدام در قرن معاصر است.
تحریم بسیج دانشجویی مضحک‌ترین اقدام در قرن معاصر است
سیدهادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ گفت: تحریم بسیج دانشجویی مانند سایر تحریم‌های اتحادیه اروپا، مضحک‌ترین اقدام در قرن معاصر است؛ چرا که کشورهایی که در حال اضمحلال و فروپاشی هستند، نمی‌توانند کشور قدرتمند جمهوری اسلامی ایران که مرکز اصلی نظم نوین جهانی است و در حال انتشار و گسترش اسلام در اقصی نقاط عالم است را تهدید و تحریم کنند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان ادامه داد: امام خمینی(ره) در مأموریتی که به تشکل بسیج دانشجویی در هنگام تأسیس این شبکه عظیم و پرقدرت دادند، فرمودند باید هسته‌های مقاومت در سراسر جهان شکل گیرد و مقام معظم رهبری در جلسه اخیر با دانشجویان به تحول جهانی توسط دانشجویان کشور تأکید داشتند.

وی ابراز کرد: اتحادیه اروپا به چند دلیل این اقدام را انجام داد؛ یک دلیل آن است که بسیج دانشجویی مظهر خدمت‌رسانی در عرصه جهادی، حوزه‌های علمی مختلف کشور و سایر عرصه‌های مورد نیاز و رسالت محور جمهوری اسلامی ایران است.

طباطبایی افزود: مسئله دیگر اقدامات بسیج دانشجویی در زمینه خنثی کردن راهبردها و طرح‌های دشمن در حوادث اخیر است؛ چرا که بزرگ‌ترین بخشی که در نظام جمهوری اسلامی توانست راهبرد دشمن را برملا و خنثی کند، بسیج دانشجویی بود که اجازه دو قطبی‌سازی در فضای دانشگاه‌ها که دشمن به دنبال آن بود، را نداد و توانست همدلی و وفاق را بین دانشجویان برقرار کند و نقشه دشمن در درون دانشگاه‌ها، نقش برآب شد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان با تأکید بر این‌که بزرگ‌ترین شکست و فضاحتی استکبار، ناکام ماندن برنامه‌های آن‌ها در درون دانشگاه‌ها بود، عنوان کرد: بسیج دانشجویی بزرگ‌ترین نقش را در شرایط فعلی به علت جریان‌سازی و گفتمان‌سازی در نظم نوین جهانی دارد.

وی تصریح کرد: استکبار بداند فرزندان حاج قاسم در بسیج دانشجویی کرمان، به دنبال پیروی از خط و مشی امام راحل، رهبری و مکتب حاج قاسم تا تشکیل هسته‌های مقاومت اسلامی نه در منطقه بلکه در اقصی نقاط عالم تلاش می‌کنند در تمام عالم پرچم اسلام ناب محمدی را به اهتزاز در آورند و به دلیل این راهبردها اتحادیه اروپا، کشورهای مستکبر و معاند از این مسائل عصبانی هستند.

طباطبایی با بیان این‌که امام خمینی(ره) فرمودند" اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت بود بدانید کارتان صحیح است"، خاطرنشان کرد: ما افتخار می‌کنیم که دشمنان اسلام و مکتب الهی این تحریم را انجام داده‌اند؛ چرا که این کار مصداق کامل برائت از دشمنان اسلام و دشمنان مکتب الهی است.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdchiknzx23nxqd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

ناشناس
خدا شما را حفظ کند آقای دکتر
آخرین عناوین