کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان:

تحریم بسیج دانشجویی مضحک‌ترین اقدام در قرن معاصر است

5 خرداد 1402 ساعت 8:18

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: تحریم بسیج دانشجویی مانند سایر تحریم‌های اتحادیه اروپا، مضحک‌ترین اقدام در قرن معاصر است.


سیدهادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ گفت: تحریم بسیج دانشجویی مانند سایر تحریم‌های اتحادیه اروپا، مضحک‌ترین اقدام در قرن معاصر است؛ چرا که کشورهایی که در حال اضمحلال و فروپاشی هستند، نمی‌توانند کشور قدرتمند جمهوری اسلامی ایران که مرکز اصلی نظم نوین جهانی است و در حال انتشار و گسترش اسلام در اقصی نقاط عالم است را تهدید و تحریم کنند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان ادامه داد: امام خمینی(ره) در مأموریتی که به تشکل بسیج دانشجویی در هنگام تأسیس این شبکه عظیم و پرقدرت دادند، فرمودند باید هسته‌های مقاومت در سراسر جهان شکل گیرد و مقام معظم رهبری در جلسه اخیر با دانشجویان به تحول جهانی توسط دانشجویان کشور تأکید داشتند.

وی ابراز کرد: اتحادیه اروپا به چند دلیل این اقدام را انجام داد؛ یک دلیل آن است که بسیج دانشجویی مظهر خدمت‌رسانی در عرصه جهادی، حوزه‌های علمی مختلف کشور و سایر عرصه‌های مورد نیاز و رسالت محور جمهوری اسلامی ایران است.

طباطبایی افزود: مسئله دیگر اقدامات بسیج دانشجویی در زمینه خنثی کردن راهبردها و طرح‌های دشمن در حوادث اخیر است؛ چرا که بزرگ‌ترین بخشی که در نظام جمهوری اسلامی توانست راهبرد دشمن را برملا و خنثی کند، بسیج دانشجویی بود که اجازه دو قطبی‌سازی در فضای دانشگاه‌ها که دشمن به دنبال آن بود، را نداد و توانست همدلی و وفاق را بین دانشجویان برقرار کند و نقشه دشمن در درون دانشگاه‌ها، نقش برآب شد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان با تأکید بر این‌که بزرگ‌ترین شکست و فضاحتی استکبار، ناکام ماندن برنامه‌های آن‌ها در درون دانشگاه‌ها بود، عنوان کرد: بسیج دانشجویی بزرگ‌ترین نقش را در شرایط فعلی به علت جریان‌سازی و گفتمان‌سازی در نظم نوین جهانی دارد.

وی تصریح کرد: استکبار بداند فرزندان حاج قاسم در بسیج دانشجویی کرمان، به دنبال پیروی از خط و مشی امام راحل، رهبری و مکتب حاج قاسم تا تشکیل هسته‌های مقاومت اسلامی نه در منطقه بلکه در اقصی نقاط عالم تلاش می‌کنند در تمام عالم پرچم اسلام ناب محمدی را به اهتزاز در آورند و به دلیل این راهبردها اتحادیه اروپا، کشورهای مستکبر و معاند از این مسائل عصبانی هستند.

طباطبایی با بیان این‌که امام خمینی(ره) فرمودند" اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت بود بدانید کارتان صحیح است"، خاطرنشان کرد: ما افتخار می‌کنیم که دشمنان اسلام و مکتب الهی این تحریم را انجام داده‌اند؛ چرا که این کار مصداق کامل برائت از دشمنان اسلام و دشمنان مکتب الهی است.

انتهای خبر/م


کد مطلب: 134723

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/134723/تحریم-بسیج-دانشجویی-مضحک-ترین-اقدام-قرن-معاصر

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir