تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۶
۰
plusresetminus
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: موضع‌گیری نمایندگان در تذکرات شفاهی و کتبی، نشان‌دهنده این است که نمایندگان دغدغه توسعه و پیشرفت را دارند.
موضع‌گیری نمایندگان در تذکرات نشان‌ از دغدغه آن‌ها نسبت به پیشرفت کشور دارد
ذبیح‌الله اعظمی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری همانند سه سال گذشته بر انقلابی بودن این مجلس تأکید کردند و اشاره فرمودند که سرافرازانه وارد مجلس شدید و سرافرازانه از مجلس خارج شوید و بیان داشتند که نمایندگان از حواشی پرهیز کنند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب به مسائلی همچون جوانی جمعیت، دانش‌بنیان، اشتغال و غیره که مجلس پیگیری کرده بود، تأکید داشتند و فرمودند که این موضوعات موجب دلگرمی مردم هستند.

وی ابراز کرد: مجلس یازدهم علی‌رغم وجود کم و کاستی‌ها در جهت شعار سال طی سه سال اخیر قدم‌های مؤثری در موضوعاتی هم‌چون اقتصاد مقاومتی، تولید، شرکت‌های دانش ‌بنیان، کارآفرینی، جهش مسکن و غیره برداشته است.

اعظمی عنوان کرد: اقدامات متعدد مجلس یازدهم نشان از پرکاری مجلس دارد و این مجلس، برخلاف مجالس قبل سه روز کاری به‌صورت تمام وقت کار می‌کند، به ویژه در برخی موارد دو شیفت فعالیت دارد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موضع‌گیری نمایندگان در تذکرات شفاهی و کتبی، نشان‌دهنده این است که نمایندگان دغدغه توسعه و پیشرفت را دارند.

وی خاطرنشان کرد: بنده عملکرد مجلس یازدهم را در سال سوم کاری عالی ارزیابی می‌کنم و ریل‌گذاری مجلس بسیار عالی بود، هر چند کمبود اعتبارات و کسری بودجه دولت، تمام آن‌چه که مد نظرمان بود را محقق نساخت.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdciq5azut1apy2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین