تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۵
۰
plusresetminus
عضو فقهای شورای نگهبان گفت: امام راحل فرمود ما انقلاب‌مان را به جهان صادر می‌کنیم و صدور انقلابی که امام فرمود صدور پیام انقلاب بود، پیام بیداری، استکبارستیزی، خودباوری ملی و اسلام‌مداری است.
پیام صدور انقلاب به جهان، پیام استکبارستیزی و اسلام‌مداری است
آیت‌الله سید احمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت: در رابطه با شخصیت والای امام زاهد و عظیم‌الشان و تأثیر انقلاب در بیداری اسلامی و بشریت گفتنی‌ها فراوان است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آنچه که مهم است این است که امام راحل فرمود ما انقلاب‌مان را به جهان صادر می‌کنیم و صدور انقلابی که امام می‌فرمود صدور پیام انقلاب بود، پیام بیداری، استکبارستیزی، خودباوری ملی و اسلام‌مداری است که به حمدالله بعد از چهار دهه پیروزی انقلاب اسلامی ما این پیام‌ها را به وضوح در منطقه و جهان می‌گوییم.

عضو فقهای شورای نگهبان ابراز کرد: تنها به عنوان نمونه می‌توان گفت آمریکا در پی ایجاد خاورمیانه جدید بود، خاورمیانه‌ای که آمریکا می‌خواست، این‌ گونه بود که آمریکا در لبنان، سوریه و عراق محور باشد و در پی آن بود تا همسایگان ایران را علیه ایران به اتحاد برساند.

وی افزود: اما به فضل الهی ورق برعکس شد و نه تنها آمریکا محور نشده است؛ بلکه جبهه مقاومت محور است، در لبنان، سوریه و منطقه جبهه مقاومت حرف اول را می‌زند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به مطالب فوق خاطرنشان کرد: در چهل و چهار سالگی انقلاب به امام خمینی(ره) عرض می‌کنیم، الحمدالله آنچه که شما می فرمودید که انقلاب‌مان را به جهان صادر می‌کنیم، این انقلاب صادر شد و همچنان در حال صدور است.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcewe8zojh8xvi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین