تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۹
۰
plusresetminus
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:

قیام ۱۵ خرداد ماه موجب افزایش بصیرت مردم شد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: قیام ۱۵ خرداد ماه موجب افزایش بصیرت مردم شد.
قیام ۱۵ خرداد ماه موجب افزایش بصیرت مردم شد
محمدمهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ با اشاره به سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد ماه گفت: ۱۵ خرداد ماه نقطه عطفی در آغاز انقلاب اسلامی ایران است؛ با توجه به سخنرانی‌هایی که امام خمینی(ره) داشتند، رژیم به حوزه علمیه فیضیه در قم حمله و امام خمینی(ره) را بازداشت کردند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: اقدام رژیم در خصوص امام خمینی(ره) باعث نفرت و انزجار عمومی مردم از رژیم دژخیم و سفاک شد و همچنین مردم متوجه شدند که رژیم پهلوی بر خلاف مسائل شرعی و منافع ملی، ملت ایران حرکت و اقدام می‌کند و برای سرکوب مردم متدین و مسلمان با رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا همراهی دارند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: قیام ۱۵ خرداد ماه موجب افزایش بصیرت مردم شد به گونه‌ای که ملت ایران به منظور مقابله با اقدامات رژیم بیشتر به صحنه آمدند و پس از این قیام شاهد بودیم، اقشار مختلف مردم دانشگاهیان، حوزویان، فرهنگیان، بازاریان و دیگر اقشار به صحنه آمدند و نتیجه آن منجر به قیام ۲۲ بهمن سال ۵۷ شد.

زاهدی اظهار کرد: در آن زمان بین مراجع تقلید امام خمینی(ره) یک تنه ایستادند و هیچ خوف و هراسی به خود راه نداد و تنها خداوند و مسائل اسلام را در نظر گرفت و این درسی است برای تمامی مسئولان و مردم که همواره خداوند را ملاک عمل و کار خود قرار دهیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مطلب فوق خاطرنشان کرد: نباید برای پست، مقام و مسائل دنیوی، مسائل ملی کشورمان را زیر پا بگذاریم و اگر این روحیه صادقانه معامله با خدا در بین تمام مسئولان کشور و مردم رواج پیدا کند، مسئله انتظار و فرج امام زمان(عج) تسریع پیدا خواهد کرد.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcdzo0fnyt0sn6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین