تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۵
۰
plusresetminus
رئیس مخابرات راور گفت: اختلالات چندین ساله تلفن‌های ثابت در راور را با برنامه ریزی معین و به تربیت اولویت زمانی خرابی‌ها برطرف خواهیم کرد.
رفع قطعی و اختلال چندین ساله تلفن‌های ثابت راور در دست اقدام است
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی « راه آرمان»؛ این پایگاه خبری پس از مطالبه چندین نفر از همشهریان راوری از شرکت مخابرات این شهرستان، درخواست حل مشکل تلفن‌های ثابت را دارند، اما گویا این مشکلات چندین ساله هستند.

شنیده ها حاکی از آن است که همشهریان با مراجعه و تما‌س‌های فراوان مبنی بر اختلال در شبکه تلفن ثابت دریافتند که این مشکلات به علت اشکال در زیرساخت‌ها است.

اکبرپور در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ گفت: در این مدت زمان کوتاهی که مسئولیت مخابرات راور را برعهده گرفتم با مشکلات عدیده اداره مخابرات راور آشنا شدم و با برنامه‌ریزی مناسب و هماهنگی با مدیر کل مخابرات کرمان تدابیری برای حل این مشکلات اندیشیده‌ایم.

رئیس مخابرات شهرستان راور ادامه داد: برای راه حل مشکلات روستاهای جلال_آباد، تقی_آباد و هروز ابتدا از طریق کابل کشی مناسب اقدام خواهیم کرد و در صورت مشکل دوباره، از فیبر نوری واقع در خیابان امام رضا (ع) به سمت این روستاها کشیده خواهد شد.

وی بیان کرد: روستاهای خیرآباد و شریف_آباد نیز در اولویت بعدی فیبر نوری قرار دارند.

اکبرپور در پایان اظهار کرد: مشکل خطوط تلفن در بسیاری از نقاط کشور و استان وجود دارد و سرقت‌های متوالی کابل ها عامل قطع ارتباط در سطح شهر است که ماموران شرکت مخابرات آماده خدمت‌رسانی هر چه بیشتر در این زمینه هستند.

انتهای پیام/کمساری https://armanekerman.ir/vdcgxt9qzak9wy4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما