تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۶
۰
plusresetminus
امام جمعه شهرستان فاریاب گفت: معمار کبیر انقلاب اسلام را به عنوان قطب مهم قدرت و نقش‌آفرین به جهانیان معرفی کرد.
امام راحل اسلام را به عنوان قطب نقش‌آفرین به جهانیان معرفی کرد
حجت‌السلام والمسلمین عباس گروهی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: امام راحل انقلابی مجسم، اسلام ناب مجسم در زندگی و اخلاق و احساسات و تصمیم‌گیری‌ها و نیز فانی برای خدا بود و خدای متعال هم به او پاداش داد.

امام جمعه شهرستان فاریاب افزود:خمینی کبیر (ره)، با عروج ملکوتی خویش، نه‌تنها امامِ روزهای پیش از رحلت خویش بود، بلکه امام روزها و سال‌های آینده نیز شد. امری که با رهبری و زعامت مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مقام نظر و عمل ادامه یافت و ایشان در جایگاه رهبری امّت اسلامی، در فرصت‌های مختلف به تبیین اندیشه و راه امام راحل (ره) پرداخته‌ و هم‌چنان نیز می‌پردازند. 

وی عنوان کرد: امام، انسان شجاع و دلیری بود و با اتکال به خداوند متعال، انقلاب را به پیروزی رساند.

 وی با بیان اینکه این انقلاب عزت ما ایرانیان است، ادامه داد: ملت ایران با تمام وجود انقلاب را درک کرده و این انقلاب عزت و مایه‌ آبروی ملت است.

حجت السلام والمسلمین عباس گروهی بیان کرد: خمینی کبیر عزت از دست رفته و حقوق پایمال شده ملت ایران را برگرداند و این سرزمین را به عنوان محور تمدن نوین اسلامی و احیاگر شکوه و عظمت ایران و اسلام مطرح نمود.

امام جمعه فاریاب گفت: خمینی کبیر روح اعتماد به نفس، افتخار، شجاعت، خودباوری و مقاومت را در ملت‌های ستم‌دیده و آزادگان جهان دمید و امت اسلامی را پس از سال‌ها  غفلت احیا کرد و اسلام را به عنوان قطب مهم قدرت و نقش‌آفرین به جهانیان معرفی کرد.

گروهی عنوان کرد: ۱۴خرداد سالروز عروج بزرگ مردی است که یکی از عظیم‌ترین انقلاب تاریخ را با دو عنصر «دین» و «مردم» بنیان نهاد؛ انقلابی که سرآغاز آن قیام مردمی ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ بود و همچنان به مسیر خود ادامه می‌دهد که نشانه‌های پویا بودن این انقلاب و راه امام خمینی (ره) آشکار است.

حجت السلام ولمسلمین گروهی افزود: دوران جدید که امام خمینی(ره) ما آن را با قیام و ایستادگی و اتکال به خدا و تکریم و تعظیم نسبت به ارزش‌های معنوی و با اعتمادش به آحاد مردم آغاز کرد، ملت‌ها را از شرّ سلطه‌های جهانی نجات داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امام راحل استاد و پیشوایی نمونه در اخلاق‌مداری و سیاست بود، حضرت آیت الله خامنه‌ای در فرصت‌های مختلف به تبیین اندیشه و راه آن امام فرزانه می‌پردازند. ملت ما، پشت سر رهبر باعظمت و استثنایی خود، اولین ملتی بود که قدم در این دوران جدید گذاشت و پایه‌های آن را مستحکم کرد و با مقاومت خود، برای ملت‌های دنیا، شاهدی بر صدق این ادعاها شد.
 
انتهای خبر/م.ق
https://armanekerman.ir/vdcj8xevtuqethz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما