تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۶
۱
plusresetminus
جانشین سازمان بسیج اساتید استان کرمان گفت: ظلم‌ستیزی و استقلال ماهیت وجودی انقلاب اسلامی است و از اهداف امام برای جهانی شدن انقلاب اسلامی بود.
توجه به ماهیت وجودی انقلاب اسلامی، از اهداف امام راحل برای جهانی شدن انقلاب بود
عیسی مرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ با اشاره به سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: بالاترین ظرفیت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی مکتبی و مردمی بودن آن و رهبری داهیانه امامین انقلاب است که می‌تواند برای مسلمانان جهان الهام‌بخش باشد؛ چرا که مکتب اسلام پاسخگوی نیازهای بشری است و احساس تکلیف نسبت به سایر مسلمانان را در خود دارد.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان کرمان ابراز کرد: ماهیت اسلام جهانی است و منحصر به یک ملت نیست در سطح ملی و فراملی، بی‌نظیرترین نظام حکومتی در جهان است که می‌تواند ملت‌های مسلمان را با آرمان‌ها، اهداف و سیاست های خود تحت تاثیر قرار دهد.

وی بیان کرد: ظلم‌ستیزی، استکبار‌ستیزی، عدم تکیه به بیگانگان، استقلال، آزادی و حمایت از مظلومان ماهیت وجودی انقلاب اسلامی است و از اهداف امام راحل برای جهانی شدن انقلاب اسلامی بود و از طرفی شیفتگان انقلاب اسلامی در سراسر جهان این وظیفه را به انقلاب و جهانی شدن آن تاکید می‌کردند و ما دیدیم که پیام انقلاب به سرعت به گوش جهانیان رسید و تاثیر خود را عمیقاً در منطقه و جهان گذاشت.

مرادی تأکید کرد: اهداف انقلاب اسلامی بیداری ملت‌ها نسبت به نفوذ صهیونیسم جهانی، فساد، قدرت‌های استکبار و مبارزه جهانی با آن‌ها و زمینه‌سازی حکومت جهانی امام زمان(عج) است.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان کرمان تصریح کرد: امام بارها و همیشه وحدت کلمه را رمز پیروزی ملت و انقلاب اسلامی می‌دانستند و فرمودند که آن چیزی که ملت را نگه می‌دارد، امید و وحدت است و نگذاریم این وحدت از بین برود و به اختلافات کمک نکنیم، ایشان نسبت به اختلافات قومی مذهبی و تحریک احساسات یک گروه علیه گروه دیگر همگان را نفی می‌کردند و قدرت ملی را در اتحاد و کلمه می دانستند.

وی خاطرنشان کرد: امام نسبت به وحدت فرقه‌های اسلامی مستضعفین جهان، اقشار گوناگون جامعه حوزه و دانشگاه وحدت دولت و ملت را و همه اجزای حکومت اسلامی توصیه می‌کردند و این اندیشه امام برگرفته از قرآن کریم است که می‌فرماید" وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا ".


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcgwt9qyak9wy4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین