تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۶
۰
plusresetminus
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی:

اندیشه امامین انقلاب مبتنی بر اصل دین‌داری است

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اندیشه امامین انقلاب مبتنی بر اصل دین‌داری است
اندیشه امامین انقلاب مبتنی بر اصل دین‌داری است
حجت‌الاسلام حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ گفت: امام روح الله وقتی طلوع کرد که جامعه اسلامی بدترین و سخت‌ترین شرایط را داشت.
 
وی افزود: در بعد بین‌المللی دو ابرقدرت شرق و غرب شمشیر علیه دین کشیده بودند و جدایی دین از سیاست را غربی‌ها مطرح کردند.

جلالی گفت: غده سرطانی اسراییل در خاورمیانه آمده بود و همه کشورهای عربی را یکی پس از دیگری شکست داده و اعلام موجودیت کرده بود.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رضاخان در ایران هم تصمیم گرفته بود که با هر طریقی شده دین را از بین ببرد و حذف سه اصل مهم روحانیت، حجاب و منش امام حسین(ع) را در پیش گرفتند.

وی تصریح کرد: امام(ره) در شرایط ظلمانی و سیاه جاهلیت مدرن طلوع کرد و فریاد زد که به داد اسلام برسید، اسلام در خطر است؛ مردم حرف دین را شنیدند و به پیروی از امام قیام کردند.

جلالی خاطرنشان کرد: امام(ره) با انقلاب اسلامی نقشه دشمن را نقش بر آب ساخت و تلاش کرد جامعه دینی و حکومتی مبتنی بر دین ارائه دهد.

وی بیان کرد: دشمن تلاش می‌کرد که این حکومت ناکارآمد باشد و همان روزهای اول شروع کردند، با تولید گروه‌های کموله و دموکرات و ادعای خودمختاری کردستان و خوزستان و بلوچستان و ترکمن و جداسازی اینها از ایران و دست زدن به ترورهای متعدد و به شهادت رساندن مسئولین تراز اول کشور به میدان آمدند.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمن با به راه‌ انداختن جنگ بزرگ تحمیلی درصدد بود تا حکومت دینی امام روح الله را ناکارآمد جلوه بدهد اما خداوند کمک کرد و علی‌رغم میل دشمن این درخت انقلاب بارور و تنومندتر شده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ثابت کرد که با نگاه دینی میتوانیم پاسخگوی نیازهای جامعه و جهان باشیم.

جلالی گفت: با رحلت امام روح الله دهه اول انقلاب به پایان رسید که واقعاً برگ زرینی بود و جانشین صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای به ولایت رسید.

وی تصریح کرد: امام خامنه‌ای با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود، مردم در غم از دست دادن امام(ره) بودند، جنگ تمام شده امکانات کشور پاسخگو نبود، خزانه کشور خالی بود و مهم‌تر از همه این بود که هزار و ۲۰۰ کیلومتر از کشورمان کامل ویران شده بودند.

این مسئول افزود: دشمن از آمریکایی‌ها تا منافقین اطراف کشور را محاصره کرده بودند و چنگ و دندان نشان می‌داد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری کشتی انقلاب را در این دریای متلاطم تحویل گرفت و انصافاً در این ۳۴ سال توانست با مدیریت عالی و مدیریت در بحران کشتی را ناخدایی کند.

جلالی خاطرنشان کرد: اندیشه امامین انقلاب مبتنی بر اصل دین‌داری است لذا پیروزی که نصیب این ملت شد مدیون دینداری بود.

وی بیان کرد: چون دین ماندگار است انقلاب اسلامی نیز ماندگار است، مشکلات برطرف می‌شود و به حول قوه الهی همینطور که در این ۴۴ سال مشکلات بزرگی را پشت سر گذاشتیم و از پله‌ها و موانع سختی عبور کردیم، ما بحران اقتصادی را هم پشت سر خواهیم گذاشت.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آینده‌ای بسیار روشن و درخشان در پیش روی ملت ایران وجود دارد و به برکت رهبری‌های امامین انقلاب جمهوری اسلامی مسیر خوبی رو طی می‌کند.

وی تصریح کرد: شرایط بین‌‌المللی کاملاً به نفع جمهوری اسلامی در حال رقم خوردن است، منطقه و خاورمیانه و ارتباط با همسایگان گویای همین مطلب است.

حجت‌الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: در دنیا شرایط در حال تغییر و نظم جدیدی در حال شکل گیری است و قدرت دیگر از آمریکا به طرف آسیا انتقال پیدا کرده است و جمهوری اسلامی دیروز امروز قوی تر شده و با اقتدار به مسیر خود ادامه می‌دهد.

انتهای خبر/
https://armanekerman.ir/vdci55azut1ap32.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما