تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۱
۰
plusresetminus
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک گفت: در مکتب سیاسی حضرت امام عدالت اجتماعی جایگاه و اهمیتی بس والا دارد.
تحقق عدالت اجتماعی هدف امام و انقلاب اسلامی بوده است
حسین سبزعلیانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ ضمن تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد شهدای ۱۵ خرداد، گفت: امام خمینی (ره) در مقام شخصیت سیاسی، انسانی صادق، خطرپذیر، شجاع، سرسخت، دارای اعتماد به نفس و عزت نفسی استثنایی بودند.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک با بیان این‌که در مکتب سیاسی حضرت امام عدالت اجتماعی جایگاه و اهمیتی بس والا دارد، افزود: تحقق عدالت اجتماعی هدف بعثت انبیا و انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم طاغوت و نیز راز دشمنی استکبار بوده است.
 
وی تصریح کرد: بر اساس این مکتب در حکومت و جامعه باید تمامی اقشار جامعه از حقوق برابر برخوردار باشند و همه در برابر عدالت مساوی باشند همچنین امام به شایستگی های افراد هم توجه داشتند.
 
سبزعلیانی با اشاره به اینکه در حکومت اسلامی باید موازین قانونی حاکم باشد، تاکید کرد: مسئولین در صدد جلب امتیازات ویژه برای خود نباشند و همواره خدمت‌گزار مردم باشند.
 
وی اظهار کرد: از مهم‌ترین نیازهای انقلاب اسلامی پس از پیروزی پیشگیری از فعالیت‌های ناجوانمردانه ضد انقلاب در داخل و خنثی‌سازی توطئه‌های خارجی بود.
 
سبزعلیانی ادامه داد: در آن زمان دستگاه دفاعی و امنیتی بازمانده از دوره پهلوی به پاکسازی و بازسازی نیاز داشت بر همین اساس امام (ره) در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ به صورت رسمی فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کرد.
 
وی افزود: انصافاً سپاه نقش ارزنده‌ای در تحقق شعارهای انقلاب اسلامی در دفاع از مظلومین محرومین و همچنین خاک این مرز و بوم داشته است و همچنین نهادهای حمایتی در کمک به محرومین جامعه بسیار موثر بوده‌اند.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک گفت: دشمن در میادین نظامی علیه ایران ناکام مانده است و پس از جنگ، تهاجم همه جانبه رسانه‌ای علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی به راه انداختند.
 
وی بیان کرد: کشاندن جامعه به سوی زندگی اشرافی‌گری و روی کار آمدن افراد غرب‌گرا در پست‌های اجرایی کشور و تغییر سبک زندگی آحاد ملت تلاش در کم اهمیت نشان دادن خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی از دیگر اقدامات معاندان بود که به نوعی شک و تردید را در بین جامعه ترویج دادند.
 
سبزعلیانی خاطرنشان کرد: عده‌ای افراد مسئول غیرمتعهد نیز که به برکت همین نظام جمهوری اسلامی به جایگاهی رسیدند با سو استفاده از موقعیت خود در جهت کسب مال و اموال و قدرت دست به هر کاری می‌زنند و این عمل موجب نارضایتی در بین مردم شده است اما با توجه به علاقه مردم به نظام جمهوری اسلامی، رهبری و وطن همواره در همه صحنه‌ها در دفاع از نظام در میدان حضور دارند.

انتهای خبر/ شهربابک 
https://armanekerman.ir/vdcamyn6649neo1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما