تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۳
۰
plusresetminus
مدرس حوزه علمیه گفت: مقابله با تحریف مکتب امام خمینی (ره) در این دوران امری حیاتی است.
 حجت‌الاسلام والمسلمین محسن محمودی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه راور و مدرس حوزه علمیه در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» در خصوص مکتب امام راحل از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری هفت شاخصه را الگوی رفتاری حضرت امام(ره) با تشبیه به خصوصیات رفتاری امیرالمومنین دانست.

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی ادامه داد: اولین نکته روحیه و عمل انقلابی است که به ملت، هوشیاری لازم را در مقابل شیطان بزرگ می‌دهد.

وی عنوان کرد: موضوع بعدی ضرورت مقابله با تحریف مکتب امام است که مقام معظم رهبری مکتب امام راحل را نقشه پرامید ملت ایران می‌داند و می‌گوید که ما باید ضرورت این مقابله را سرلوحه کار خود قرار دهیم و این کار مگر با بازخوانی اصول مستقیم مکتب امام(ره) میسر نمی‌شود.

مدرس حوزه علمیه تصریح کرد: امام برجسته‌ترین شاخص انقلاب است و امام(ره) الگوی تلاش هوشیارانه در ابعاد ملی است که دو پایه اصلی یعنی شریعت اسلامی و مردم سالاری را همیشه مدنظر قرار می‌داد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی در پایان گفت: سه باور مهم در مکتب امام (ره) یعنی باور به خدا،مردم و همچنین باور به خود است که زمینه سازی تداوم و پیشرفت انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/کمساری  https://armanekerman.ir/vdcgnt9quak9wy4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما