کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ با اشاره به هتک حرمت بانوان غزه:

اقدام رژیم صهیونیستی جنایت علیه بشریت است

5 فروردين 1403 ساعت 20:45

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدام جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی علیه بانوان غزه گفت: این رژیم با این جنایت علیه بشریت اقدام کرده است.


عبدالرضا رسولی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ضمن محکوم کردن اقدام وحشیانه و تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه زنان بی‌دفاع و مظلوم غزه گفت: اقدامات جنایات رژیم منحوس صهیونیستی از یک‌سو و موجی که این رژیم ایجاد کرده از سوی دیگر، شرایط را در غزه و فلسطین متفاوت کرده است.
 

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی اگر تاکنون با مردان غزه و فلسطین مبارزه می‌کرد، امروز بانوان، به‌ویژه بانوان باردار و کودکان را مورد حمله و جنایات خود قرار داده است.

وی با تأکید بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی با این جنایت علیه بشریت اقدام کرده است، عنوان کرد: متأسفانه در ظاهر اکثر کشورهای دنیا اقدامات رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کرده‌اند، اما در عمل و باطن هیچ‌اقدامی انجام نمی‌دهند و تنها ابراز تأسف و نگرانی می‌کنند؛ درحالی که باید جلوی این جنایات هولناک علیه بشریت گرفته شود.

رسولی با بیان اینکه قطعا باید خروش جهانی علیه اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد شود، تصریح کرد: رسانه‌ها، کشورهای مسلمان و غیرمسلمان نسبت به جنایات ددمنشانه و جنایت‌کارانه رژیم منحوس صهیونیستی ابراز انزجار داشته‌اند.

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: قطعاً مسلمانان جهان اسلام، امسال باشکوه‌تر و پرشورتر از همیشه در روز جهانی قدس حاضر می‌شوند و از ملت بی‌دفاع و مظلوم غزه دفاع خواهند کرد.

انتهای خبر/م


کد مطلب: 140012

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/140012/اقدام-رژیم-صهیونیستی-جنایت-علیه-بشریت

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir