تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۵
۰
plusresetminus
منصور شکرالهی گفت: صنایع دستی و بومی رمشک؛ به عنوان یکی از توانمندی‌های منحصر به فرد روستایی در شهرستان قلعه گنج است و از این رو سرمایه گذاری برای توسعه این تولیدات بومی باعث ایجاد اشتغال پایدار، توانمندسازی و حفظ میراث فرهنگی مردم این منطقه می شود.
به گزارش راه آرمان، منصور شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان به همراه حسینی مدیر بنیاد مستضعفان از شهرستان قلعه گنج، به منظور بررسی مشکلات و چالش های موجود در روستای چاه المدین از توابع بخش چاه دادخدا شهرستان قلعه گنج بازدید کرد.
نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس تصریح کرد: در این بازدید اهالی این منطقه به بیان مشکلات روستا پرداختند که تامین آب شرب مورد نیاز ساکنین، مهمترین مورد مطرح شده بود و مقرر شد با همکاری بنیاد مستضعفان مشکلات بیان شده رفع شود.
 وی افزود: همچنین مقرر شد در آینده ای نزدیک یک ترانس برق برای خانوارهایی که مشکل افت ولتاژ داشتند، اختصاص یابد و مشکل روشنایی معابر این منطقه تا 2 هفته آینده رفع شود.
 شکرالهی بر تشکیل نشستی با حضور مردم و بزرگان در روستا بر رفع مشکلات مطرح شده از سوی مردم توسط مدیران شهرستان قلعه گنج تاکید کرد و در خصوص موضوعاتی که نیاز به مداخله نماینده مجلس داشت، قول مساعدت داد.
نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس خاطرنشان کرد: صنایع دستی و بومی رمشک؛ به عنوان یکی از توانمندی‌های منحصر به فرد روستایی در شهرستان قلعه گنج است و از این رو سرمایه گذاری برای توسعه این تولیدات بومی باعث ایجاد اشتغال پایدار، توانمندسازی و حفظ میراث فرهنگی مردم این منطقه می شود.
انتهای پیام/ س
https://armanekerman.ir/vdchvvnzk23nvmd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما