تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۸
۰
plusresetminus
اکبر سلطانی گفت: در چند روز اخیر مجددا زمزمه هایی از واگذاری سهام شرکت زغالسنگ کرمان به شرکت دالاهو به گوش کارگران رسیده است و به همین دلیل بار دیگر مخالفت خود را اعلام کردند.
واگذاری شرکت زغالسنگ کرمان به دالاهو عامل تجمع اعتراضی کارگران کوهبنانی
به گزارش راه آرمان، چندی قبل تصاویری از اعتراض کارگران معدن زغالسنگ کوهبنان نسبت به واگذاری شرکت زغالسنگ کرمان به شرکت خصوصی دالاهو منتشر شد.

در این اعتراض کارگران از مدیران شرکت زغالسنگ کرمان درخواست داشتند تا روند خصوصی سازی متوقف شود، اگرچه آغاز اولین اعتراضات کارگران معادن زغالسنگ کرمان به دلیل واگذاری این شرکت بود اما با رایزنی های مدیرعامل وقت شرکت و قول های اخذ شده در زمان اعتراضات این واگذاری متوقف شده بود.

اکبر سلطانی مدیر روابط عمومی شرکت زغالسنگ کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در این خصوص اظهار کرد: تجمع کارگران معدن کوهبنان به دلیل واگذاری به شرکت خصوصی دالاهو صورت گرفته، در سال 99 مسئولان قولی مبنی بر عدم واگذاری سهام شرکت زغالسنگ به شرکت دالاهو به کارگران دادند.

وی افزود: در چند روز اخیر مجددا زمزمه هایی از واگذاری سهام شرکت زغالسنگ به دالاهو به گوش کارگران رسیده است و به همین دلیل بار دیگر مخالفت خود را اعلام کردند.

مدیر روابط عمومی شرکت زغالسنگ کرمان بیان کرد: در حال حاضر با مقاومت نیک طبع مدیر عامل شرکت زغالسنگ کرمان روند واگذاری متوقف شده است.

سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا وضعیت واگذاری شرکت زغالسنگ تا پایان هفته مشخص شود و امیدواریم این واگذاری به شرکت دالاهو صورت نگیرد.

انتهای پیام/ س https://armanekerman.ir/vdcfyxdy0w6d00a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین