تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۹
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت:

مرکز واکسیناسیون سپاه در حال تجهیز و راه‌اندازی است

ناصر بهروز در بازدید از مرکز واکسیناسیون سپاه گفت: در راستای استمرار طرح شهید سلیمانی مرکز واکسیناسیون کرونا با هدف سرعت بخشی و همکاری در تسریع برنامه تزریق واکسیناسیون در شهرستان جیرفت راه‌اندازی می‌شود.
مرکز واکسیناسیون سپاه در حال تجهیز و راه‌اندازی است
به گزارش خبرنگار "راه آرمان"؛ صبح امروز ناصر بهروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در بازدید از مرکز واکسیناسیون سپاه گفت: کرونا موج دیگری در شهرستان جیرفت برداشته است که نیاز به مدیریت صحیح برای کنترل و فرآیند واکسیناسیون این بیماری داشت لذا این مرکز با محوریت سپاه در شهرستان جیرفت در جهت کمک‌رسانی به مجموعه بهداشت و درمان راه‌اندازی می‌شود.
وی بیان کرد: راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون جهت مهار ویروس و واکسینه کردن مردم از بیماری کرونا از اولویت‌های مهم سپاه جیرفت است که این مرکز وسیع که به صورت مستقل با محوریت سپاه ایجاد می‌شود که تا پایان دوران واکسیناسیون عمومی کرونا فعال و اقدام به ارائه خدمت به عموم مردم خواهد بود.

بهروز تصریح کرد: هم‌اکنون این آمادگی در مجموعه سپاه شهرستان جیرفت برای ایجاد مرکز واکسیناسیون وجود دارد و مرکز واکسیناسیون در حال آماده‌سازی و تجهیز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت اظهار کرد: این مرکز به منظور افزایش سرعت واکسینه کردن گروه‌های هدف در شهرستان جیرفت در حال راه‌اندازی است.
بهروز افزود: ویروس جهش یافته فعلی موسوم به دلتا که امروز در شهرستان درگیر آن هستیم سرایت‌پذیری به مراتب بیشتری از انواع قبلی آن دارد و ضروری است همه مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcew78z7jh8wwi.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما