تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۸
۰
plusresetminus
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر خبرداد؛

قتل در جشن تولد و دستگیری قاتل توسط پلیس نرماشیر

علیرضاعلی آبادی گفت: قتل در مراسم‌جشن تولد در نرماشیر صورت گرفت که قاتل کمتراز یک ساعت به دام‌پلیس افتاد.
قتل در جشن تولد و دستگیری قاتل توسط پلیس نرماشیر
به گزارش "راه آرمان"؛ علیرضا علی آبادی جانشین فرمانده انتظامی نرماشیر در خصوص جزئیات این‌خبر بیان کرد: با علائم و وقوع قتل یک جوان ۲۱ ساله در یک مراسم جشن تولد در شهر نرماشیر در شب گذشته، بلافاصله تیمی گشت کلانتری مرکزی و پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

علیرضا علی آبادی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر دراین خصوص گفت: با حضور ماموران در محل و بررسی صحنه جرم مشخص شد بر اثر نزاع بین ۲ نفر از حاضران در این مراسم یکی از آنان که جوانی ۲۱ ساله بود بر اثر ضربه چاقو طرف مقابل به شدت مجروح و قبل از رسیدن به بیمارستان فوت می کند.
وی با بیان اینکه قاتل پس از ارتکاب جرم به همراه یکی از دوستان خود از صحنه متواری می شود، افزود: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری مرکزی پس از بررسی تخصصی و انجام اقدامات اطلاعاتی، کمتر از یک ساعت قاتل و دوستش را قبل از فرار از شهرستان دستگیر می‌کنند.

علی آبادی خاطر نشان کرد: قاتل که جوان ۲۸ ساله بود بلافاصله پس از دستگیری به جرم خود اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی نرماشیر در پایان گفت: به همراه داشتن سلاح سرد و نداشتن توانایی لازم در کنترل خشم باعث بروز این حادثه تاسف بار شد که می طلبد والدین نیز بر رفتار و حضور فرزندان خود در این گونه برنامه ها نظارت و کنترل بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/برجی https://armanekerman.ir/vdcgxz9qxak9xx4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما