تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۶
۰
plusresetminus
نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری تکمیل پروژه ساختمان بازداشتگاه رودبار جنوب قول مساعد داد.
به گزارش "راه آرمان"  منصور شکرالهی در نشست مشترک با رئیس و کارکنان اداری دادگستری شهرستان رودبار جنوب افزود: طرح تسری فوق العاده خاص کارکنان سازمان زندانها به کارکنان اداری قوه قضاییه در کمیسیون اجتماعی مجلس مورد بررسی قرار گرفته است.
وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های قضات و کارکنان اداری حوزه قضایی رودبار جنوب، خاطرنشان کرد: تصویب طرح تسری فوق العاده خاص کارکنان سازمان زندانها به کارکنان اداری قوه قضاییه و نیز  تکمیل پروژه ساختمان بازداشتگاه این شهرستان را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.
رئیس دادگستری شهرستان رودبار جنوب نیز از عدم احداث بازداشتگاه و انتقال مددجویان به زندان شهرستان‌های جیرفت و کهنوج انتقاد کرد و ضمن بیان اقدامات انجام شده و پیشرفت فیزیکی کار؛ خواستار پیگیری تکمیل این پروژه معطل مانده شد.
محمدفرجام طاهری، ایجاد اداره تعزیرات حکومتی برای برخورد با تخلفات صنفی و قاچاق کالا را ضروری دانست و اظهار کرد: در حال حاضر پرونده‌ها، مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه تعزیرات حکومتی در اداره تعزیرات شهرستان همجوار بررسی می‌شود.
 وی ضمن تشکر از اقدامات نماینده محترم در موضوع پیگیری مشکلات اراضی رودبار  جنوب، با اشاره به مشکلات معیشتی، حجم کاری و سختی کار کارکنان دستگاه قضایی خواستار پیگیری و تصویب نهایی طرح تسری فوق العاده کارکنان سازمان زندان‌ها به کارکنان دادگستری شد.
انتهای پیام/امیر https://armanekerman.ir/vdcd5z0foyt0xx6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما