تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۴
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان از راه اندازی یک مرکز واکسیناسیون در محل مصلی رفسنجان باهدف کمک به کادر درمان خبر داد.
یک مرکز واکسیناسیون با تلاش بسیج جامعه پزشکی رفسنجان راه اندازی می شود
به گزارش راه آرمان، سرهنگ پساوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک مرکز واکسیناسیون در محل مصلی رفسنجان در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی با تعداد۱۰ ایستگاه جهت تسریع درامر واکسیناسیون باهدف کمک به کادر درمان به همت بسیج جامعه پزشکی راه اندازی و آغاز به کار خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان با بیان اینکه این مرکز در شیفت عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ خدمت رسانی خواهدکرد، افزود: ۶۰ نیرو در این مرکز فعالیت دارند، ۱۰ نیروی حفاظتی و ۵ نیروی خدماتی در این مرکز ارائه خدمات می دهند.

وی با اشاره به عملکردرضایت بخش بسیج جامعه پزشکی رفسنجان،ضمن تشکر از سرهنگ محمدرضا کلانتری مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان گفت: ۴۵ بیمارکرونایی توسط جامعه پزشکی سپاه ناحیه شهرستان درمنزل درحال گرفتن خدمات هستند و یک بیمار هم درنقاهتگاه درحال گذراندن دوران نقاهت است.

سرهنگ پساوند ارائه ماسک رایگان و بردن کپسول اکسیژن به بیماران کرونایی در منزل و رساندن تغذیه تعدادی بیماران با همکاری مجتمع مس را از دیگر فعالیت های جامعه بسیج پزشکی عنوان کرد و افزود:هم اکنون ۱۵ نیرو درنقاهتگاه، ۱۲ نیرو درمراکزبهداشتی، ۱۰ پزشک و ۴ تیم درحال ارائه خدمات به بیماران کرونایی درمنزل هستند ضمن اینکه درمراکزبهداشتی روستایی هم تعدادی از نیروهای بسیجی درحال ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان راه اندازی نقاهتگاه برای بیماران کرونایی، تامین کپسول اکسیژن بیماران به تعداد ۵۰۴ عدد، تامین دستگاه اکسیژن ساز برای ۲۷ بیمار را از دیگر فعالیت های بسیج جامعه پزشکی عنوان کرد و گفت: ۳۸ بیمارکرونایی در منزل ویزیت شدند و برای ۸ بیمار کرونایی داروی رایگان تهیه شده است.

وی عنوان کرد: دو هزار ۹۵۷ مورد تست کرونا توسط نیروهای بسیج جامعه پزشکی انجام شده است و یکهزار و ۲۲۹ بیمار کرونایی در منزل مورد پیگیری و رسیدگی قرار گرفتند.

سرهنگ پساوند خاطرنشان کرد: تاکنون ۷ هزار ۳۳۷ ماسک و یک هزار و ۶۹ پرس غذا، ۱۰۰ محلول ضد عفونی کننده دست و ۱۰ بسته معیشتی برای بیماران کرونایی تهیه و توزیع شده است و ۸۴۰ مورد تب سنجی، تست اکسیژن،مشاوره و قندخون از بیماران کرونایی در منزل انجام شده است.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcfxxdy0w6d0ma.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما