تاریخ انتشار :شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۷
۰
plusresetminus
حجت الاسلام دانشی گفت: در تلاش هستیم با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و همراه با سیاست کشوری این مراسم را برگزار کنیم. وی همچنین فعالیت کسبه و ادارات را مطابق با محدودیتهای هوشمند (وضعیت قرمز) اعلام کرد.
به گزارش راه آرمان ،صبح امروز حجت الاسلام دانشی امام جمعه بم در جلسه ستاد کرونا از برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا حسینی خبر داد و گفت: قبل از این جلسه بازدید میدانی از محل میدان امام صورت گرفت تا برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد تا بتوانیم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی محرم امسال مراسم عزادارای تاسوعا و عاشورا حسینی در میدان امام را برگزار کنیم.

هادی شهسوارپور فرماندار بم در این جلسه از آماده شدن تجهیزات بیمارستان کانکسی خبر داد و از همکار و کمک دکتر بابک اسماعیلی ( مدیر عامل مجتمع فرآوری مس و روی خان خاتون) در این امر تشکرکرد وی همچنین از اضافه شدن تعدادی کپسول اکسیژن جدید به بیمارستان نیز خبر داد.

در ادامه این جلسه اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم در خصوص سفر دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

وی اظهار کرد: همچنین از آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال در شرق استان کرمان نیز خبر داد و از همه افراد واجد شرایط دعوت کرد تا برای واکسیناسیون به مراکز منتخب مراجعه کنند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم تصریح کرد: همچنین از اضافه شدن ۴۵ تخت بیمارستانی جدید به بیمارستان پاستور خبر داد و از فرماندار و خیرین این امر تشکر کرد.

در این جلسه، مجتبی مشکی رئیس مرکز بهداشت بم از افتتاح ۵ مرکز جدید واکسیناسیون خبر داد و گفت: طی یک هفته گذشته ۶ هزار دوز واکسن تزریق شده است.
وی همچنین خاطر نشان کرد: از ۹۵۷ تست گرفته شده، ۳۵۴ تست مثبت بوده‌اند و طی این بازه زمانی بازرسین بهداشتی ۲۸۵۷ بازدید را انجام داده اند که ۵۰۵ اخطار داده شده و ۱۳ واحد متخلف پلمپ شدند.

انتهای پیام /ذوالفقاری https://armanekerman.ir/vdcaywn6e49nue1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما