کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کرمان انجام شد؛

توزیع ۱۸۰۰ رأس دام سبک بین مددجویان کمیته امداد شهرستان رودبار جنوب

4 مرداد 1400 ساعت 12:23

۱۸۰۰ رأس دام سبک به‌صورت رایگان با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد رودبار جنوب و زهکلوت توزیع شد.


به گزارش راه آرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در سفر به شهرستان رودبار جنوب هدف از مأموریت‌های شهرستانی را بررسی وضعیت و ظرفیت‌های اشتغال شهرستان‌ها و هم‌چنین استفاده از این ظرفیت‌ها در جهت توانمندی اقتصادی خانواده‌ها اعلام کرد و گفت: در شهرستان رودبار جنوب با توجه به مستعد بودن منطقه یکی از بهترین طرح‌ها ایجاد طرح دام‌پروری سبک است.
وی با اشاره به طرح واگذاری ۱۸۰۰ رأس دام سبک با مشارکت وزارت رفاه در قالب طرح راهبری شغلی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد رودبار جنوب و منطقه زهکلوت در راستای اشتغال و توانمندسازی این مددجویان افزود: در قالب این طرح بین ۲۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد رودبار جنوب و منطقه زهکلوت دام سبک توزیع شد.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: به هر خانوار ۹ رأس دام سبک به‌صورت بلاعوض اهداء شد و به‌منظور تکمیل چرخه اقتصادی این طرح مقرر شد علوفه این دام‌ها به‌صورت رایگان به مدت یک سال تأمین شود.
صادقی خاطرنشان کرد: بحث راهبری شغلی و تأمین علوفه رایگان دام‌های مددجویان در قالب این طرح با همراهی بنیاد مستضعفان انجام می‌شود.
وی گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد این باشیم که مددجویان و اقشار محروم غیر مددجو دیگری نیز مشمول این طرح شوند.

انتهای پیام/نامجو


کد مطلب: 120406

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/120406/توزیع-۱۸۰۰-رأس-دام-سبک-بین-مددجویان-کمیته-امداد-شهرستان-رودبار-جنوب

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir